اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - 07 March 2018
قائم‌مقام وزیر نیرو:
قائم وزیر نیرو گفت: فعالیت بسیج در عرصه نرم‌افزاری، مدیریتی و به ویژه در زمینه تخصصی صنعت آب و برق قابل تقدیر است.
فعالیت بسیج در عرصه تخصصی صنعت آب و برق قابل تقدیر استبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، ستار محمودی قائم وزیر نیرو در همایش سراسری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج وزارت نیرو با بیان اینکه فعالیت همکاران صنعت در زمینه تامین آب و برق مردم یک کار بسیجی‌گونه است، اظهار داشت: استکبار از دشمنی خود دست برنمی‌دارد و برای نفوذ در کشور بر اختلاف سلیقه‌ها تاکید می‌کند، اما کشور ما با همه ابزارها برای مقابله آماده است.

وی با بیان اینکه همه کارکنان صنعت آب و برق بسیجی هستند، ادامه داد: رسالت بسیج در مقابله با دشمن بیشتر نمایان می‌شود که با همه توان با دشمن زبون مبارزه کند، چرا که بسیج نیرویی منظم، منسجم و ارتقا یافته است.

محمودی تصریح کرد: بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون در تمامی زمینه‌های صنعت آب و برق فعال بوده است، اما همچنان باید در زمینه‌های نرم‌افزاری، غیرسازه‌ای و تخصصی نقش آفرینی کند.
وی با اشاره به کاهش 40 درصدی بارش‌ها در کشور اظهار داشت: با تدبیر وزارت نیرو کارگروه سازگاری با کم‌آبی در کشور تشکیل شده است، اما با وضعیت کنونی در تابستان آینده در زمینه تامین آب و برق با تنگنا مواجه خواهیم بود، بنابراین از بسیج نیز انتظار می‌رود  در این زمینه‌ها همکاری بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: در این شرایط بسیج می‌تواند به عنوان ناظر بر مصرف آب و برق در تمامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات فعالیت کند و با تشکیل گروه‌های مروج مصرف بهینه در تمامی زمینه‌ها از جمله آموزش و جلسات با مشترکین پرمصرف حضور فعال داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: