اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - 03 March 2018
نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار با نگاه ویژه به گردشگری بومی عملیاتی می‌شود، گفت: ارتقای خدمات رسانی به گردشگران در کنار حمایت از سرمایه گذاران باید در دستور کار قرار گیرد.

ایجاد اشتغال پایدار با نگاه ویژه به گردشگری بومی عملیاتی می‌شود

به گزارش عصرپرس ازخانه ملت، احمد مرادی درباره وضعیت گردشگری استان هرمزگان، گفت: با توجه به دریایی بودن استان هرمزگان باید نگاه ویژه به گردشگری دریایی مدنظر قرار بگیرد و در این راستا بطور مثال باید لغو روادید میان ایران، امارات و عمان به طریق دو طرفه اعمال شود تا گامی محکم برای روان سازی توسعه گردشگری در کشور برداشته شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر ساله تعداد زیادی از مسافران در۶ ماه دوم سال وارد این استان بسیار پرجاذبه می‌شوند، تصریح کرد: بالا بودن هزینه‌ها و کمبود هتل کار را برای اسکان توریست‌های داخلی و خارجی با مشکل روبرو می‌کند بنابراین باید تمهیداتی برای خدمات رسانی به گردشگران در کنار حمایت از سرمایه گذاران در دستور کار قرار بگیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه لغو روادید دوطرفه میان ایران، امارات و عمان راهکاری برای توسعه صنعت گردشگری استان هرمزگان است، یادآورشد: ایجاد اشتغال پایدار با نگاه ویژه به گردشگری بومی عملیاتی می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: