اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - 27 February 2018
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری 241 نفر از اراذل و اوباش گفت : از مجموع افراد دستگیر شده ، 63 نفر کمتر از 18 سال سن داشته اند که همگی آنها با اخذ تعهد به خانواده هایشان تحویل داده شده اند.

دستگیری 241 نفر از اراذل و اوباش پایتخت

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای طرح دستگیری اراذل و اوباش و استمرار این طرح در راستای ارتقا سطح امنیت و آرامش مردم، بیان داشت: این طرح از روز گذشته و بعد از یک ماه کار اطلاعاتی در 78 عملیات پلیس امنیت عمومی و با ورود به 98 پاتوق تجمع اراذل و اوباش از جمله برخی قهوه خانه ها، محله های جرم خیز و 54 پارک و تفرجگاه اجرا شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه بیشتر این افراد از اراذل و اوباش سطح دو و سه هستند و کمتر از 10 درصد اینها سطح یک هستند، اظهار داشت: بیش از 40 مورد از عملیات های انجام شده به درخواست مردم بوده است.

وی با اشاره به دستگیری 241 نفر از اراذل و اوباش در این طرح  افزود: از مجموع افراد دستگیر شده ، 63 نفر کمتر از 18 سال سن داشته اند که همگی آنها با اخذ تعهد به خانواده هایشان تحویل داده شدند.

سردار رحیمی عنوان داشت: عمده جرایم افراد دستگیر شده شامل چاقو کشی، عربده کشی، زورگیری، نزاع دسته جمعی و تخریب اموال عمومی و خصوصی بوده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف حدود 170 قبضه انواع سلاح های سرد از قبیل قمه، چاقو و ... بیان داشت: 95 کیلو گرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه و 73 هزار قلم داروی تقلبی و تاریخ مصرف گذشته از دیگر کشفیات پلیس امنیت در این طرح است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با هشدار جدی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در جامعه، تاکید کرد: نیروی انتظامی با اراذل و اوباش و کسانی که امنیت و آرامش مردم را به چالش می کشند پس از هماهنگی با مقام قضائی با قاطعیت برخورد قانونی خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: