اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - 21 February 2018
مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه:
گلزاده کرمانی با بیان اینکه شعار ما رفاه همین جاست، گفت: رفاه گستره وسیعی در کشور دارد و درحال توسعه است و علاوه برآن ما می خواهیم مردم رفاه واقعی را لمس کرده و تجربه یک زندگی فاخر را با سبک زندگی سالم برای همه خانوارهای ایرانی فراهم کنیم .

هدف ما، فراهم کردن سبک زندگی سالم برای همه خانوارهای ایرانی استبه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، فرشید گلزاده کرمانی مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در مراسم امضاء تفاهم نامه مشترک سازمان شیلات ایران و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، گفت: برنامه ما بحث توزیع گسترده کالاهای اساسی در کل  کشور به مردم است .

وی افزود: فروشگاه رفاه قدمتی 24 ساله دارد و حدود سه سال است که طرح تحول راهبردی را شروع کرده ایم و در این طرح تمام زیر ساخت ها از نظر بازسازی محیط های فروشگاهی، استاندارد سازی و تجهیز فروشگاه های زنجیره ای ایجاد کرده ایم تا مردم از خرید خود لذت ببرند.

گلزاده کرمانی درادامه گفت: ما بر روی کیفیت کالاها کارکرده ایم و معتقدهستیم که بهترین برندها و کالاها باید در فروشگاه های زنجیره ای رفاه وجود داشته باشد.

وی افزود: خیلی از کالاها که از کیفیت پایینی برخودار بوده‌اند را از لیست خود حذف کرده و علاوه برآن نیز قیمت ها را کاهش داده‌ایم تا مردم ارزان ترین خرید را از فروشگاه رفاه داشته باشند.

وی ادامه داد: اقدامات جدیدی برای محصولات مواد غذایی مانند طبخ نان تازه، سالاد، ترشیجات، حبوبات، سوشی، غذاهای تازه آماده و پروتئینی، کارهای ویژه ای انجام داده‌ایم.

گلزاده کرمانی در ادامه افزود: یکی از حوزه های هدف ما بالا بردن فرهنگ مصرف ماهی تازه دربین خانوارهای ایرانی است تا با تامین ماهی با کیفیت و با قیمت مناسب بتوانند در سبد غذایی خود استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در ادامه با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک بین سازمان شیلات ایران، اظهار داشت: اینکه ما با مرجع بزرگی مانند شیلات ایران قرارداد امضاء نموده ایم یعنی با حذف واسطه ها، ایجاد ارزش روی قیمت تمام شده با تخفیف به مردم عرضه کنیم .

وی افزود: اگرچه سیاست ما سرمایه‌گذاری مستقیم در تولید کالا نیست، اما با توجه به میزان تقاضای فراوان برای محصولات آبزی در دو سایت شمال و جنوب کشور برای پرورش ماهی در قفس سرمایه‌گذاری انجام داده‌ایم که ظرفیت هر کدام ۵ هزار تن است و محصولات تولیدی در این سایت‌ها در فروشگاه زنجیره‌ای خودمان عرضه می‌شود.

گلزاده کرمانی افزود: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه با ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور این ظرفیت را دارد که محصولات آبزی تولیدی سایر تولید‌کنندگان را هم عرضه کند.

وی گفت: با امضای این تفاهم نامه یک ظرفیت خرید و توزیع مطمئن را برای شیلات فراهم کرده تا بتواند براساس تولیدکنندگانی که وجود دارد از ظرفیت فروش اطمینان بخش و پایدار استفاده کرده و از طرفی دیگر هم از نظر تامین مداوم و با کیفیت، سالم و بهداشتی یک محصول استاندارد را با قیمت مناسب ارائه دهیم.

گلزاده کرمانی گفت: هدف فروشگاه های رفاه، طیف وسیعی از طبقه متوسط اجتماعی است ، لذا در این راستا از کالاهای لوکس پر هزینه اجتناب کرده و کالا های با کیفیت مناسب و بهترین برندها با برنامه ریزی، خرید مناسب و قدرت خرید مردم و میزان فروش، تخفیف های زیادی ارئه داده‌ایم .

وی افزود: با کنترل هزینه ها و بهره وری توانسته ایم هزینه سربار خود را نیز کاهش دهیم .

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با اشاره به دریافت لوح تقدیر از دست وزیر صنعت ، معدن و تجارت، گفت: شرکت ما از بین صد شرکت برتر کشور و به انتخاب سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت برتر در شاخص بازده فروش شده است، یعنی اینکه هم فروش، هم کنترل هزینه ها و هم بهره وری در فروشگاه های رفاه است.

وی افزود: ما در سال آینده خبرهای خوبی را برای مردم کشورمان بخصوص دربحث قیمت، کیفیت و تنوع فروش خواهیم داشت .

گلزاده کرمانی با بیان اینکه شعار ما رفاه همین جاست، گفت: رفاه گستره وسیعی در کشور دارد و درحال توسعه است و علاوه برآن ما می خواهیم مردم رفاه واقعی را لمس کنند و تجربه یک زندگی فاخر را با سبک زندگی سالم برای همه خانوارهای ایرانی فراهم کنیم .

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه گفت: بخشی از فروشگاه های زنجیره ای رفاه را با یک شرکت استرالیایی ایجاد کرده ایم که تمام لوازم خانگی و ادارای را با قیمت مناسب عرضه کنیم .

به گزارش عصرپرس،به منظور افزایش سرانه مصرف آبزیان و محصولات شیلاتی برای عموم مردم و ارتقاء سطح سلامت جامعه و به منظور ایجاد و گسترش زمینه های لازم برای تولید و مصرف آبزیان به عنوان غذای سلامتی و اعمال مدیریت استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و تنظیم بازار منطقه ای آبزیان با بکارگیری و نظارت اجرایی در زنجیره تولید تا مصرف و با هدف تنوع بخشی و مشتری مداری و افزایش سرانه مصرف آبزیان و محصولات شیلاتی برای عموم مردم تفاهم نامه مشترک سازمان شیلات ایران و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه امضاء شد.

هدف ما، فراهم کردن سبک زندگی سالم برای همه خانوارهای ایرانی است

خبرنگار:پروین مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: