اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - 17 February 2018
سیدعباس صالحی در نشستی با اعضای کارگروه بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی «انجمن قلم ایران» بر تعامل بیشتر با تشکل های مردم نهاد و تلاش در جهت مردمی برگزار کردن جشن های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تاکید کرد.

صالحی:جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مردمی برگزار شود

به گزارش عصرپرس به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی با اشاره به اینکه برگزاری شایسته و باشکوه جشن های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب بهترین راهکار مقابله با تهدیدات و توطئه های خارجی است، پرداختن به این موضوع ملی را از اولویت های کاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

صالحی همچنین بر تلاش بر مردمی برگزار کردن جشن های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی با مشارکت تشکل ها و نهادهای فرهنگی مردم نهاد تاکید کرد.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد امید و نشاط در پیکره جامعه و تلاش برای جلب مشارکت همه اقشار جامعه در بزرگداشت انقلاب اسلامی، نیازسنجی علمی برای طراحی و برنامه ریزی شایسته و متناسب با خواست همه اقشار جامعه، به‌ویژه نوجوانان و جوانان را ضروری دانست.

صالحی همچنین از اقدام انجمن قلم ایران برای تشکیل کارگروه تخصصی بزرگداشت چهل سالگی انقلاب قدردانی کرد.

این دیدار با هدف تعامل، تبادل نظر و هم افزایی به منظور طراحی و تدوین برنامه به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه شعر و ادبیات صورت گرفت و حاضران در این دیدار به بیان نظرات خود درباره چگونگی برگزاری جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: