اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - 15 February 2018
فرمانده کل ارتش :
فرمانده کل ارتش در بازدید از نمایشگاه جلوه های تحول سپاه : نمایشگاه جلوه های تحول دانشگاه امام حسین (ع) گنجینه ای ارزشمند برای نظام و نیروهای مسلح است.

نمایشگاه جلوه های تحول گنجینه‌ای ارزشمند برای نظام است

به گزارش عصرپرس به نقل از سپاه نیوز ، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی نمایشگاه جلوه های تحول را تجلی تدابیر مقام معظم رهبری در زمینه تمدن نوین اسلامی دانست و افزود: برپایی این نمایشگاه کار بزرگی بوده و برای نظام و نیروهای مسلح گنجینه ای ارزشمند محسوب می شود.

فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه های تحول دانشگاه جامع امام حسین(ع) اظهار کرد: مجموعه ای از اقدامات و طرح های که تاکنون در دانشگاه برای آینده انجام شده است ، در این نمایشگاه وجود دارد.

وی با بیان اینکه نقاط عطف و برجسته در این نمایشگاه جلوه های تحول کاملا مشهود است ادامه داد : تدابیر و فرمایشات فرمانده معظم کل قوا که در این نمایشگاه برجسته و عملیاتی شده ‌است مبنای کارهای آینده دستگاه ها و نیرهای مسلح را شامل می شود.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه اندیشه و منظومه فکری فرمانده معظم کل قوا در دنیای امروز بی نظیر است اظهار کرد: فرآیندی که برای پی ریزی تمدن نوین اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری است با تمام ابعاد و جزئیات بخوبی در نمایشگاه جلوه های تحول سپاه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) پیاده سازی شده است.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه کار بزرگی در حوزه علم و فن آوری و پشتیبان علمی حوزه دفاعی کشور بوده و برای نظام و نیروهای مسلح گنجینه ای ارزشمند محسوب می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: