اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - 14 February 2018
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران:
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران گفت: با تامین اعتبار ساماندهی بندر پزم، این بندر به گلستان چابهار تبدیل می شود.

بندر پزم به گلستان چابهار تبدیل می شود

 به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، شاپور کاکولکی معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران در بازدید از بنادر پزم و کنارک به مناسبت دهه فجر، هدف از سفر به چابهار را بررسی مشکلات صیادان از نزدیک دانست و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته برای هرمنطقه و متناسب با وضعیت و موقعیت مکانی آن اقدام خواهیم کرد.

وی گفت: یکی از بنادری که با مشکلات زیادی مواجه هست و باید هرچه سریعتر به آن رسیدگی کرد بندر پزم است که با داشتن 250 فروند شناور لنج و قایق یکی از مهم ترین بنادر این منطقه است تا پایان سال 97 بودجه ملی برای تامین اعتبار پیمانکار داده می شود تا بتوانیم این بندر را به نواحسند  و با مدیریت خود صیادان ساماندهی کنیم.

کاکولکی ادامه داد:با تامین اعتبار ساماندهی بندر پزم در ادامه هم سو با مدیریت، مشکلات دیگر این منطقه را در سال های بعد از تحویل گیری برطرف کنیم.

معاون صید و بنادر ماهیگیری در ادامه پایان کار پیمانکار در بندر پزم را مهم ترین خواسته مردم و صیادان منطقه دانست و گفت: با راه اندازی این بندر می توان از خدمات لازم برخوردار شوند.

وی گفت: میزان اعتبار ساماندهی بندر پزم 1و نیم تا 2 میلیارد تومان است که تا پایان سال 97 این بندر ساماندهی خواهد شد

به گزارش عصرپرس، در این بازدید معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران از نزدیک به بررسی مسائل ومشکلات صیادان منطقه چابهار پرداخت و در خصوص اقدامات آینده شیلات برای منطقه چابهار و سیستان بلوچستان برنامه ریزی نماید

خبرنگار: پروین مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: