اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - 11 February 2018
فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم با حضور پرشور در این راهپیمایی عظیم و ملی ، بار دیگر ثابت کردند پایبند ارزش‌های نظام اسلامی و اصول انقلاب هستند.

ملت ایران بار دیگر ثابت کردند پایبند اصول انقلاب و نظام اسلامی هستند

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با تبریک ایام الله مبارک فجر، اظهار داشت: امروز شاهد حضور پرشور و میلیونی امت اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن بودیم و مردم بار دیگر با این حماسه حضور با آرمان های نظام ، انقلاب و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید بیعت کردند.

وی با بیان اینکه این حضور پرشور مشتی محکم بر دهان سران استکبار و دشمنان نظام و انقلاب بود، افزود: امروز؛ روز تجلی وحدت ملی است و مردم کشورمان بار دیگر ثابت کردند که به آرمان های نظام و انقلاب پایبند هستند و در هر شرایطی پشتیبان انقلاب اسلامی می باشند.

این مقام عالی انتظامی کشور تأکید کرد: این انقلاب و نظام اسلامی خدشه ناپذیر است و مطابق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند " 22 بهمن امسال از آن بهمن های تماشایی خواهد بود "، شاهد حضور بی بدیل و پرشور مردم عزیزمان در این راهپیمایی شکوهمند هستیم.

سردار اشتری گفت: این حضور پرشور باعث دلگرمی دوستداران انقلاب و موجب ناامیدی دشمنان نظام اسلامی است و باید قدر این مردم همیشه در صحنه را بدانیم.

گفتنی است،فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن از غرفه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و سایر پلیس های تخصصی بازدید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: