اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - 13 September 2016
فرمانده نیروی دریایی سپاه از الحاق نخستین شناور تند رو برد بلند با قابلیت حمل بالگرد و دریا نوردی در امواج خروشان به ناوگان دریایی سپاه خبر داد.

به گزارش عصرپرس ، نخستین شناور تندرو برد بلند سپاه در بوشهر رونمایی شد.

این شناور آلومینیومی با 55 متر طول؛ 14 متر عرض و 13 متر ارتفاع، ده هزار کیلومتر برد دریانوردی دارد و به پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا مجهز است. نخستین شناور تندرو برد بلند ایران به همت متخصصان سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی دریایی سپاه طراحی و ساخته شده است.

سردار فدوی صبح امروز در مراسم الحاق نخستین شناور تندرو برد بلند در موسسه شهید محلاتی بوشهر با بیان اینکه این شناور دستاورد متخصصان نیروی دریایی سپاه است اظهار داشت: این شناور بزرگترین شناور آلومینیومی ساخت کشور با شکل بدنه پیشرفته و روز دنیا است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: این شناور با شکل بدنه پیشرفته می تواند با سرعت در امواج بلند و خروشان هم صد مسافر و یک بالگرد و مقادیر زیادی بار حمل کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به قابلیت این شناور تصریح کرد: شناور شهید محمد ناظری قابلیت دریانوردی در امواج خروشان و حمل همزمان 100 نفر مسافر و بالگرد را دارا است.

وی افزود: این شناوررا سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی دریایی سپاه طراحی و در موسسه شهید محلاتی از موسسات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ساخته شده است.

فدوی با اشاره به اینکه این شناورامکان حضور قدرتمند نیروی دریایی سپاه را در آبهای آزاد و اقیانوس‌های فراهم کرده است افزود: شکل بدنه پیشرفته، تعادل پایدار در امواج بلند، برد بلند دریانوردی، قابلیت حمل مسافر و بالگرد با سرعت بالا از ویژگی‌های این شناور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: