اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - 07 February 2018
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید براینکه ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش فاضلاب و ۲۵۰ میلیارد تومان در حوزه آب منطقه ۲۲ نیاز است‌ گفت: ما آمادگی داریم که ظرف سه سال آینده فاضلاب این منطقه را به اتمام برسانیم.

بهره برداری از مخزن 15هزار مترمکعبی شهید حسینی

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، محمد پرورش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، در آیین بهره برداری از سامانه مخزن ذخیره خطوط انتقال و شبکه توزیع غرب تهران، اظهار کرد: ما طبق برنامهریزی صورت گرفته در تلاش هستیم که آبرسانی پایدار را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما برای مناطق ۲۱و۲۲ حدود ۶۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم

وی ادامه داد: هم اکنون ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های منطقه ۲۲ هزینه شده است. همچنین ۱۳.۵ میلیارد تومان برای کلنگ زنی پروژه ها تخصیص یافته است.

پرورش تاکید کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش فاضلاب  و ۲۵۰ میلیارد تومان در حوزه آب منطقه ۲۲ نیاز است‌.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: بحث فاضلاب یکی از موضوعات کلیدی در کشور است در همین راستا یک مدل مالی برای آن تعریف کردیم به طوری که اعتباری برای پساب برای ۳۰ میلیون مترمکعب تخصیص دادیم اما متاسفانه این طرح بلاتکلیف مانده است.

وی تاکید کرد: برای سال آینده حدود ۷ کیلومتر را برنامه ریزی کردیم تا در سال آینده خدمات رسانی در این صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم که ظرف سه سال آینده فاضلاب این منطقه را به اتمام برسانیم.

لازم به ذکر است:  این طرح‌ها شامل افتتاح و کلنگ‌زنی مخازن، خطوط انتقال، سامانه‌های آب‌رسانی و حفر و تجهیز چاه می‌شود که با اعتباری معادل ۴۳ میلیارد تومان انجام می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بهره‌برداری مخزن 15هزار مترمکعبی شهید حسینی و و کلنگ‌زنی یک باب مخزن 40هزار مترمکعبی اشاره کرد.


خبرنگار: پروین مرادی


نام:
ایمیل:
* نظر: