اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - 07 February 2018
مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گزارشی از واگذاری واحدهای مسکونی مددجویی در بهمن ماه امسال اعلام کرد.

۴۶۰۰ مددجو صاحب‌خانه می‌شوند

به گزارش عصرپرس، ابراهیم بازیان، مدیر کل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با اعلام اینکه ۴۶۰۰ واحد مسکونی در بهمن ماه به مددجویان واگذار می شود گفت: دو هزار و ۹۵۰ واحد از این تعداد مربوط به مددجویان روستایی و هزار و ۶۵۰ واحد نیز برای مددجویان شهری است.

وی افزود: بیشترین واحدهای مسکونی روستایی در استان های سیستان و بلوچستان، گیلان و خراسان رضوی و بیشترین واحدهای مسکونی شهری دراستان های  قم،آذربایجان غربی و زنجان به مددجویان واگذار می شود.

مدیر کل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد ادامه داد: در این مدت ده واحد ساختمان حمایتی شامل کانون فرهنگی و تربیتی برای خانوارهای تحت حمایت و بازارچه فروش محصولات مددجویان افتتاح شده است.

بازیان با اشاره به اینکه امسال ۷۰ هزار خدمت در زمینه مسکن مددجویان در شهر و روستا داده می شود گفت: از این رقم ۱۶ هزار خدمت مربوط به ساخت یا خرید خانه برای مددجویان شهری، ۹ هزار خدمت مربوط به بهسازی و مقاوم سازی منزل مسکونی مددجویان روستایی و ۴۵ هزار خدمت مربوط به تعمیر منازل مددجویان و ساخت سرویس بهداشتی، حمام، گازرسانی و حصار کشی است.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی با بیان اینکه ۱۵۰ هزار خانوار تحت حمایت فاقد مسکن هستند و مسکن ۳۵۰ هزار خانوار نیازمند مقاوم سازی، بهسازی و تعمیرات است افزود: امسال بودجه خدمات عمرانی کمیته امداد به ۷۳۳ میلیارد تومان افزایش یافته است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: