اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - 07 February 2018
ستارمحمودی
قائم مقام وزیر نیرو گفت: ما در استان تهران نیازمند بکارگیری و توسعه انرژی های نو و تجدیدپذیر چه در سطح مکان های مصرف و چه در عرضه تولیدات برق هستیم، چرا که این بخش به دلیل حساسیت خدمات، نیازمند پدافند غیرعامل است که باید در تمام بخش ها رعایت شود.

در استان تهران نیازمند توسعه  انرژی های نو هستیم

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو، در آیین بهره برداری از پروژه های شاخص شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: توزیع برق تهران بزرگ خدمات ارزنده ای را در جهت تامین برق پایدار انجام داده است.

وی تصریح کرد: ما در استان تهران نیازمند بکارگیری و توسعه انرژی های نو و تجدیدپذیر چه در سطح مکان های مصرف و چه در عرضه تولیدات برق هستیم. چرا که این بخش به دلیل حساسیت خدمات نیازمند پدافند غیرعامل است که باید در تمام بخش ها رعایت شود.

محمودی ادامه داد: انرژی های تجدیدپذیر یکی از راه هایی است که به پایداری شبکه و ارائه بهتر خدمات برق کمک می کند. همچنین این امر مهم به مدیریت مصرف توسط دستگاه های متولی نیاز دارد و مشترکین نیز با اطلاع رسانی دقیق می توانند به خدمات رسانان در این عرصه کمک کنند.

قائم مقام وزیر نیرو افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران طرح های متعددی را در کشور به ثمر نشانده به طوری که در این ایام ۳۰۰ هزار طرح را له مرحله بهره برداری و کلنگ زنی رسانده که برای اجرای آنها ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.


خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: