اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - 07 February 2018
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان غایب تا 22 بهمن مهلت دارند با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از بخشش اضافه خدمت بهره مند شوند.

آخرین فرصت مشمولان غایب برای بخشش اضافه خدمت

به گزارش عصرپرس، همه مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، باید هر چه سریعتر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس10+) برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات مربوط به بخشش اضافه خدمت برخوردار شوند.

اضافه خدمت سنواتی و انضباطی تمامی کارکنان وظیفه حین خدمت و همچنین مشمولان غایبی که تا 22 بهمن 96 برای اعزام به خدمت خود را معرفی می کنند، به طور کامل بخشیده خواهد شد.

مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی که در ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی، خدمات بیمه ای، اشتغال به کار و....مواجه خواهند شد.

مشمولان برای اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی ،می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 اقدام کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: