اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - 07 February 2018
وزیر دفاع:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه خدمات بهداشتی به نیروهای مسلح باید بی‌منت و خالصانه ارائه شود، گفت: برای درمان نیروهای مسلح سقف خاصی وجود ندارد و هر رزمنده ای در هر گوشه ای از کشور که دچار مشکل شود قطعا رسیدگی و درمان خواهد شد .

خدمات بهداشتی به نیروهای مسلح باید خالصانه ارائه شود

به گزارش عصرپرسامیرسرتیپ امیر حاتمی امروز چهارشنبه در نهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر افزود: حرکت علمی امروز ما در استمرار پیشینه تاریخی آن است. ما بیش از دو هزار مجموعه درمانی در نیروهای مسلح داریم که ۱۵۰ نوع تخصص را ارائه می‌دهند؛ اما باید بیش از گذشته به پیشگیری توجه کرد زیرا توجه به پیشگیری موجب ارتقاء سطح درمان و بهداشت نیروها می‌شود.

امیرحاتمی ادامه داد: خدمات بهداشتی به نیروهای مسلح باید بی‌منت و خالصانه ارائه شود و امروز نیروهای مسلح در حوزه درمانی بدون هیچ‌گونه سقفی پشتیبانی می‌شوند که این حداقل کاری است که می‌توان برای کسانی که جانشان را در کف اخلاص گذاشته‌اند، انجام داد.

وی ادامه داد: این نه از سر تساهل بلکه از تعمد است؛ چرا که کسی که جان خود را برای امنیت کشور گذاشته است، نباید دغدغه خدمات پزشکی را داشته باشد و این کار تا امروز به خوبی انجام شده است.

امیرحاتمی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امروز با وجود تمام مشکلات و تحریم هایی که ملت ما را مقاوم تر کرده است به جایی رسید ه ایم که تمامی نیازهای نیروهای مسلح را خودمان تامین می کنیم.

وی خاطرنشان کرد:استقلال از جمله استقلال دفاعی، سیاسی، اقتصادی از خواسته های به حق ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی خطاب به ظلم ستیزان دنیای استکبار گفت: کجا هستند آن کسانی که یک روزی حتی از ارایه کمترین ملزومات در حد یک سیم خار دار به ما دریغ می کردند ببینند که امروز هیچ نیازی به آنها نداریم .

وزیر دفاع اظهارکرد: خوشبختانه امروز به هر آنچه که نیاز داریم خودمان آن را تامین می کنیم که حاصل آن در منطقه ای پر التهاب امنیت برای کشور است.

امیر حاتمی با بیان اینکه تا رسیدن به آنچه که مد نظر ما است مسیر طولانی پیش رو داریم ، گفت: در این میان موضوعی که بسیار مهم بوده است استقلال علمی است که به حمدالله دانشمندان ما توانسته اند این مسیر را به خوبی طی کنند.


منبع: ایرنا


نام:
ایمیل:
* نظر: