اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - 07 February 2018
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: 25 درصد مصرف برق شهر تهران توسط دستگاه های دولتی است که تلاش کردیم در تابستان 97 به عنوان نماد حاکمیت پیش قدم برای صرفه جویی برق تهران می باشند.

افتتاح سامانه ارائه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۱ و طرح های شاخص عمرانی

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، به مناسبت دهه فجر، سامانه ارائه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۱ و طرح های شاخص عمرانی با اعتباری بالغ بر هزار و پانصد میلیارد ریال با حضور استاندار و قائم مقام وزیر نیرو و مدیران حوزه ستادی و مناطق ۲۲ گانه شرکت به بهره برداری رسید.

صبوری مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ در خصوص سامانه ۱۵۲۱ گفت: با راه اندازی این سامانه ارائه کلیه خدمات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به ۴ میلیون و پانصد هزار مشترک و به وسعت شهر تهران از ابتدای سال ۹۷ به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به فرسودگی شبکه برق تهران گفت: 40 درصد شبکه های برق تهران از قدمت بالای برخوردار هستند که نوسازی و اصلاح آن در دستور کار ما قرار گرفته است.

صبوری افزود: در این راستا از تکنولوژی های نو و هوشمندسازی شبکه برق استفاده خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: ما در بخش کاهش تلفات و در راستای اقتصاد مقاومتی رتبه اول کشور را دارا می باشیم .

وی گفت: پیک مصرف در سال 95  که سال جاری 5 درصد رشد داشته و در سال آینده اگر این روند را داشته باشم به 5 هزار مگاوات خواهد رسید.

صبوری ادامه داد: 25 درصد مصرف برق شهر تهران توسط دستگاه های دولتی است که تلاش کردیم در تابستان 97 به عنوان نماد حاکمیت پیش قدم برای صرفه جویی برق تهران می باشند.

وی در ادامه گفت: 20 درصد مصارف دستگاه های دولتی در آینده از طریق انرژی های نو و تجدید پذیر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه اوج مصرف از شب به روز رسیده باید به فکر تغییر ساعت اداری بود.

صبوری در ادامه با اشاره به برگزاری سالانه بیش از 1000 همایش ملی در تهران و استفاده عمده از برق گفت: در شهر تهران 6 هزار و 500 مرکز حیاطی سالانه 1000 همایش بین المللی در تهران برگزار می شود که برق زیرساخت اساسی در این مراسمات است و با توجه به مشکلات موجود ، مدیریت شهری باید همکاری بیشتری با دستگاه های خدمات رسانی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: شرکت توزیع برق تهران بزرگ، بزرگترین شرکت توزیع خاورمیانه و مرکز توزیع برق کشور است .

وی افزود: توزیع برق تهران بزرگ 10 درصد فروش برق کشور را به عهده دارد که 15 درصد در تهران مصرف می شود.

به گزارش عصرپرس، سامانه مانیتورینگ قرائت از راه دور و انتقال به هنگام پارامتر های الکترونیکی کنتور های منصوبه بر روی فیلدرهای 20 کیلووات پستهای فوق توزیع (1300 دستگاه فیدر 20 کیلو وات) و راه اندازی مرکز کنترل دوم شبکه 20 کیلو وات امور دیسپاچینگ شمال شرق، از جمله طرح های است که در این مراسم به بهره برداری رسید.


خبرنگار: پروین مرادی


نام:
ایمیل:
* نظر: