اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - 06 February 2018
رئیس کل دادگستری گیلان
سیاوش پور از تایید رای پرونده اهورای سه ساله در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: پس از انجام تشریفات و تقاضی اولیای دم و استیذان از رئیس قوه قضاییه رای به مرجله اجرا در خواهد آمد.

رای پرونده اهورای سه ساله در دیوان عالی کشور تایید شد

به گزارش عصرپرس: احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده قتل اهورای 3 ساله گفت: پرونده در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان گیلان متنهی به صدور رای شد و در دیوان عالی کشور در شعبه 47 به صورت فوق العاده رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: رای صادره در دیوان عالی کشور تایید و قطعی شد و پس از انجام تشریفات و تقاضی اولیای دم و استیذان از رئیس قوه قضاییه رای به مرجله اجرا در خواهد آمد.

سیاوش پور گفت: متهم برای عنوان اتهام به قتل به قصاص نفس محکوم شد و برای جرم تفخیذ به عنف (لواط غیرمدخوله) به ۱۰۰ ضربه شلاق و ۲ سال تبعید محکوم و جهت عنوان اتهام لواط مدخوله تبرئه شد.

رئیس کل دادگستری گیلان خاطرنشان کرد:  برای جرم کودک آزاری به ۶ ماه حبس و پرداخت ارش و برای شرب خمر به ۸۰ ضربه شلاق به عنوان حد محکوم شد.

براساس این گزارش، 25 مهرماه رئیس کل دادگستری گیلان از وقوع یک فقره کودک آزاری منجر به قتل خبر داد و گفت: ناپدری یک پسربچه حدوداً 3 ساله پس از آزار و اذیت جسمی این کودک، سر طفل را به دیوار میکوبد که در اثر این اقدام کودک فوت می کند.

سیاوشپور خاطرنشان کرد: ناپدری طفل در بازجویی اظهار داشته که هیچگونه سابقه و مشکل روانی نداشته و در زمان اقدام به این عمل مجرمانه مواد مخدری نیز مصرف نکرده است اما به منظور بررسی دقیق این ادعا پرونده به پزشکی قانونی ارجاع شد.


منبع: میزان


نام:
ایمیل:
* نظر: