اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - 03 February 2018
با حضور معاون گردشگری کشور
هم‌زمان با فرا رسیدن دومین روز از دهه مبارک فجر، سه طرح سامانه ملی در حوزه گردشگری الکترونیک روز جمعه ۱۳ بهمن با حضور محمد محب‌خدایی معاون‌ گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در مشهد رونمایی و به بهره‌برداری رسید.

سه طرح ملی گردشگری الکترونیک در مشهد افتتاح شد

به گزارش عصرپرس از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، ابوالفضل مکرمی‌فر مدیرکل میراث‌فرهنگی مشهد در حاشیه مراسم رونمایی از سه طرح گردشگری الکترونیک در این استان اظهار کرد: «با راه‌اندازی سمعاونامانه رسمی رزرو آنلاین خانه‌مسافر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور به آدرس Mizboom.com امکان رزرو در تمام خانه‌های مسافر دارای مجوز و اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران فراهم شد.

وی افزود: سامانه رزرو اماکن اقامتی کشور به چهار زبان روسی، عربی، انگلیسی و فارسی نیز به آدرس Eghamat۲۴.com راه‌اندازی شد که در هر زبان به صورت جداگانه قابل دسترسی است.

وی  تصریح کرد: علاوه بر آن سامانه رزرو و خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس به آدرسParvazyab.com در این مراسم به بهره‌برداری رسید.

مکرمی‌فر عنوان کرد: هر سه سامانه مزبور برای نخستین‌بار در کشور توسط فعالان و کارشناسان الکترونیک گردشگری خراسان رضوی طراحی شده و در سطح ملی فعالیت دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: