اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - 01 February 2018
دومين نمايشگاه ملي و تخصصي مبلمان و دکوراسيون داخلي امروز با مشارکت دهها شرکت و کارخانه و کارگاه توليدي داخلي در محل نمايشگاهي بوستان گفتگوي تهران گشايش يافت.

افتتاح نمايشگاه ملي و تخصصي مبلمان و دکوراسيون داخلي

به گزارش عصرپرس، در اين نمايشگاه که با مجوز اتاق اصناف برگزار شده است، بيش از 150 شرکت مختلف داخلي، توليد کنندگان و واحد هاي بزرگ و کوچک توليدي و همچنين دست اندرکاران صنعت مبلمان کشور، آخرين توليدات خود را با هدف يافتن بازارهاي جديد صادراتي و عرضه با قيمت مناسب تر براي شهروندان به نمايش گذاشتند.

در دومين نمايشگاه ملي و تخصصي مبلمان و دکوراسيون داخلي انواع مبلمان منزل، مبل راحتي و استيل، کالاي خواب و دکوراسيون داخلي، کالاهايي چون صندلي اداري و آمفي تئاتر، ميز و صندلي، کتابخانه، فايل، تجهيزات و لوازم تکميلي اداري ارائه و در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفت.

همه کالا ها و اجناس ارائه شده در دومين نمايشگاه ملي و تخصصي مبلمان و دکوراسيون داخلي با تخفيف 15 تا 20 درصدي و همچنين بصورت اقساطي براي زوج هاي جوان به فروش مي رسد.

تحقق اقتصاد مقاومتي، اشتغال و کارآفريني و حمايت از توليد مبلمان داخلي، اولويت و هدف اصلي برگزاري ششمين نمايشگاه ملي و تخصصي مبلمان و دکوراسيون داخلي است.

دومين نمايشگاه ملي و تخصصي مبلمان و دکوراسيون داخلي تا 15 بهمن از ساعت 10 صبح تا 21 در مرکز نمايشگاهي شهرداري تهران واقع در بوستان گفتگو آماده بازديد علاقه مندان است.


نام:
ایمیل:
* نظر: