اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - 01 February 2018
سخنگوي کميسيون امنيت ملي مجلس گفت: ايران سناريوي خاصي براي خروج آمريکايي ها از برجام و حتي همراهي صرف اروپايي ها بدون حضور ايالات متحده در برجام را در دستور کار دارد.

واکنش سخنگوي کميسيون امنيت ملي مجلس به اظهارات ترامپ

به گزارش عصرپرس به نقل از خانه ملت، سيدحسين نقوي حسيني با اشاره به اظهارات رئيس‌جمهور آمريکا در نطق سالانه خود مبني بر اينکه کنگره به اشتباهات اساسي در توافق هسته‌اي فاجعه‌بار با ايران رسيدگي کند، افزود: برنامه جامع اقدام مشترک توافقي بين المللي است که بايد اجرايي شود و همه کشورها به آن تعهد دارند.

نماينده مردم ورامين و پيشوا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه کنگره نمي‌تواند در مورد برجام نقصي را برطرف کند لذا بايد به هيأت حاکمه امريکا يادآوري کرد که برجام توافقي بين دولت‌هاست، ادامه داد: اگر ايالات متحده امريکا به توافق هاي بين المللي که در آنها حضور دارد پايبند نباشد، بايد به جامعه جهاني پاسخگو باشد و اين مهم نيز در خصوص برجام صدق مي کند.

وي تأکيد کرد: همچنين ترامپ بايد بداند که ايران اشتباهات قبل از پيروزي انقلاب اسلامي را تکرار نخواهد کرد.

اين نماينده مردم در مجلس دهم تصريح کرد: بايد اذعان کرد که جمهوري اسلامي ايران برنامه ريزي و سناريوي خاصي براي خروج امريکايي ها از برجام، همراهي اروپايي ها با امريکا در خروج از برجام و حتي همراهي صرف اروپايي ها بدون حضور ايالات متحده در برجام را در دستور کار دارد.

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: بر اين اساس مي توان گفت که مانع تراشي هاي ايالات متحده مانع از روند اجراي صحيح برجام است و در ادامه روند کاري اين توافقنامه تاثيرگذار خواهد بود لذا دولت امريکا بايد بيش از گذشته در بيان نظرهايش دقت کند.


نام:
ایمیل:
* نظر: