اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - 31 January 2018
تشریح برنامه‌های ایام الله دهه فجر؛
رئیس ستاد دهه فجر ۳۹ انقلاب اسلامی استان تهران گفت: مردم انقلابی فردا با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق می‌کنند.

تجدید پیمان مردم انقلابی با امام خمینی (ره)

به گزارش عصرپرس، حجت الاسلام و المسلمین محسن محمودی در نشست خبری افزود: مردم انقلابی استان تهران با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام (ره) تجدید پیمان می‌کنند؛ این مراسم فردا ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی سخنران این مراسم خواهد بود.

وی گفت: قرائت بیانیه خانواده شهدا توسط همسر شهید علی محمدی یکی از برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: سخنرانی مهم امام در ۱۲ بهمن در بهشت زهرا یکی از نقاط تاریخی انقلاب اسلامی ایران است و مکان جلوس امام نیز باید به عنوان یک نماد انقلاب برای همیشه باشد.

وی گفت: پس از مراسم تجدید پیمان مردم در حرم امام در ساعت ۱۱، مردم مؤمن و انقلابی در قطعه ۱۷ گلزار شهدای بهشت زهرا به آرمان‌های امام ادای احترام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: فردا رژه موتورسواران و گلباران در مسیر حرکت امام از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا اجرا می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را نواختن ناقوس کلیسا‌ها در ۱۲ بهمن، برگزاری برنامه‌های ویژه اقلیت‌های دینی، فضا سازی و تزیینات شهری با در نظر گرفتن ایام فاطمیه و دهه فجر، به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس در روز شنبه ۱۴ بهمن و اجرای برنامه‌های مختلفی از سوی هنرمندان، ورزشکاران، اصناف و همه اقشار مختلف مردم بیان کرد.

وی با بیان اینکه مراسم ۱۲ بهمن را ۴۵۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار از ساعت ۷ صبح پوشش خواهند داد، گفت: راه اندازی پویش مردمی من عاشق پرچمم از برنامه‌های مهم امسال در دهه فجر است و در تمام برنامه‌ها به دنبال اتفاقات اخیر، پرچم جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد ارزش مداری و هویت دینی و ملی مورد توجه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در روز ۱۹ بهمن اشاره کرد و افزود: همزمان در ۱۸ هزار گلزار شهدای کشور زیارت قبور شهدا از ساعت ۱۴ تا ۱۶ انجام می‌شود.

 

منبع: صداوسیما


نام:
ایمیل:
* نظر: