اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - 28 January 2018
مديرعامل توزيع تهران بزرگ:
مديرعامل توزيع برق تهران بزرگ گفت: ما در تهران 4.5 ميليون مشترک داريم و در حال حاضر حدود 800 مشترک برق که عمدتاً در منطقه شمال غرب تهران قرار دارند، دچار قطعي برق هستند.

کمتر از یک درصد شبکه برق تهران دچار قطعي برق هستندبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، حسین صبوري مديرعامل توزيع برق تهران بزرگ در خصوص قطعي برق در برخي مناطق تهران ناشي از بارش سنگين برف اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ريزي هايي که از روز گذشته انجام شد ميزان قطعي برق در تهران بسيار محدود بوده است و قسمتی از 27 فيدر برق از مدار خارج شده اندکه به زودي رفع خواهد شد.

وي افزود: اين قطعي برق عمدتاً در مناطق شمال غربي تهران رخ داده و برآوردها حاکي از اين است که کمتر از یک درصد مشترکين شهر تهران در حال حاضر بي برق هستند.

وي تصريح کرد: ما در تهران 4.5 ميليون مشترک داريم و در حال حاضر حدود 800 مشترک برق که عمدتاً در منطقه شمال غرب تهران قرار دارند، دچار قطعي برق هستند.

صبوري تأکيد کرد: اکيپ هايي از چند ساعت پيش به محل هاي موردنظر اعزام شده اند و انشاالله تا چند ساعت آينده مشکل اين مشترکين نيز برطرف مي شود.

گفتنی است از شب گذشته 54 فیدر در شهر تهران قطع بوده که با تلاش گروه‌های عملیاتی برق تهران این مشکل به تدریج در وارد مدار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: