اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - 24 January 2018
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نه فرانسه و نه هیچ کشور دیگری حق دخالت در امور داخلی کشورمان را ندارند.

هیچ کشوری حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد

به گزارش عصرپرس از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدارسیدمسعود جزایری روز چهارشنبه در واکنش به مطرح شدن بحث مذاکره در امور دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مذاکره در خصوص امور دفاعی و موشکی و مقاومت منطقه با رژیم هایی که به دفعات خودکامگی و سلطه گری آنها به اثبات رسیده جز هذیان گویی چیز دیگری نیست.

وی توضیح داد: نیروهای مسلح در راستای تدابیر و اهداف از پیش تعیین شده، استحکام هر چه بیشتر بنیه دفاعی کشور را در دستور کار دارند و در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی صراحتا' ما را به اقدام نظامی تهدید می کنند، توسعه امور دفاعی بازدارند و پشیمان کننده ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، یک سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه روز پنجشنبه در کنفرانس خبری خود با اعلام پایبندی مجدد پاریس به توافق هسته‌ای با ایران، در خصوص سیاست‌های کشورمان در قبال برنامه دفاع موشکی ابراز نگرانی کرد.

اظهارات این مقام فرانسوی در شرایطی است که قطعنامه شورای امنیت هیچ‌گونه منعی برای فعالیت‌های موشکی کشورمان درنظر نگرفته و ایران بارها بر غیرقابل مذاکره بودن برنامه‌های دفاعی خود تاکید کرده است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: