اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - 22 January 2018
صبح روز سوم بهمن 13 قصه‌گوی ایرانی و خارجی رقابت خود را در بخش بین‌الملل بیستمین جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون پرورش فکری را آغاز می‌کنند.

آغاز به کار بیستمین جشنواره قصه گویی

به گزارش سرویس فرهنگی عصرپرس؛ این جشنواره در بخش‌های مربیان، آزاد، رضوی، نوجوانان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و فراگیر آغاز به کار کرد.

در این جشنواره علاوه بر حضور ۸ قصه‌گوی خارجی، ۳۰ مربی و قصه‌گوی آزاد از سراسر کشور به رقابت در بخش ملی و بین‌الملل خواهند پرداخت.

این در حالی است که دو برگزیده بخش فراگیر (قصه‌گویی مربیان برای کودکان و نوجوانان دارای نیاز‌های ویژه)، ۱۰ برگزیده بخش نوجوان و یک پدربزرگ و یک مادربزرگ نیز قصه‌های خود را برای مخاطبان روایت خواهند کرد.

علاوه بر اجرا‌های صحنه‌ای، کارشناسان و متخصصان طی نشست‌هایی به بررسی موضوع‌هایی همچون «نقش قصه‌گویی در آموزش علوم و فنون»، «فن‌آوری قصه‌گویی» و «شیوه‌های قصه‌گویی برای انتقال مفاهیم درسی و آموزشی» و... خواهند پرداخت.

همچنین در حاشیه‌ی این جشنواره ۱۶ قصه‌گو به نقاط مختلف تهران همچون مدرسه طباطبایی و کودکان شوش، سرای محله باغ آذری، فرهنگ‌سرای ملل، موزه عروسک‌ها، شیرخوارگاه آمنه، حوزه هنری، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی و مرکز علوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سفر و داستان‌های خود را برای مخاطبان عمومی روایت کنند.

با اعلام دبیرخانه این جشنواره داوری بخش ملی را اکرم قاسم پور، مسلم قاسمی و محمد سیمزاری و داوری بخش بین‌الملل را حمید جبلی، رضا فیاضی، حسن دولت‌آبادی، دیالما مادلار منس و رخسانا خان علی بر عهده خواهند داشت.

 بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری روز 5 بهمن 1396 با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: