اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 09 August 2015
مدیر دفتر نظارت برکنترل کیفیت و بهداشت شرکت آبفا تهران گفت: دستگاه تصفیه آب فقط برای شهرهای جنوبی کشور است که آب شور را تصفیه و خوردنی کند ؛ شهر تهران باداشتن آب شیرین نیازی به این کالا ندارد.

رضا مشیری افزود: دستگاه‌های تصفیه آب با از بین بردن املاح معدنی مفید در آب، آن را به آب مقطر تبدیل می‌کنند.

مدیر دفتر نظارت برکنترل کیفیت و بهداشت شرکت آبفا استان تهران، تلاش برای فروش دستگاه‌های تصفیه آب را شیادی دانست و افزود: شرکت آب و فاضلاب استان تهران به هیچ وجه استفاده از این دستگاه‌ها را تایید نمی‌کند.

وی با اشاره به ترفندهای زیرکانه فروشنده‌گان دستگاه‌های تصفیه آب برای فروش این کالا تصریح کرد: وجود هرگونه بو ، رنگ ویا طعم در آبی که از شیرداخل منازل خارج می شود در اثر فرسودگی تاسیسات داخل ساختمان است که دست مایه فرصت طلبی فروشندگان دستگاه های تصفیه آب شده است.

مدیردفتر نظارت برکنترل کیفیت و بهداشت شرکت آبفا استان تهران با اشاره به اینکه مسئولیت شرکت آبفای استان تهران، تحویل آب گوارا تا کنتور ساختمان است، گفت: مشترکین می توانند در صورت مشاهده تغییر کیفیت آب خروجی از نزدیک ترین شیر آب به کنتور، با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند.

مشیری افزود: دستگاه تصفیه آب فقط برای شهرهای جنوبی کشور است که آب شور را تصفیه و خوردنی کند؛ شهر تهران باداشتن آب شیرین نیازی به این کالا ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: