اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۳۰ دی ۱۳۹۶ - 20 January 2018
رییس دبیرخانه کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دو هیئت از کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در شهرستان های ثلاث باباجانی و دالاهو در استان کرمانشاه به بررسی وضعیت جانبازی 220 نفر از متقاضیان پرداختند.

کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه برگزار شد

به گزارش عصرپرس، دکتر غلامرضا طائبی با اشاره به دستور حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه برای بررسی وضعیت ایثارگران این منطقه به خصوص در ثلاث باباجانی و روستای زرده شهرستان دالاهو گفت: دو تیم تخصصی روز جمعه 29 دی ماه با همراهی شهاب نادری نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس به معاینه و بررسی وضعیت ایثارگران پرداختند.

وی افزود: پرونده‌های 220 نفر از متقاضیان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تکمیل شده است و هیئت‌های پزشکی اعزامی که دارای تخصص‌های داخلی، اعصاب و روان، ریه، پوست، چشم، گوش، حلق و بینی، ارتوپدی و دو نفر روانپزشک،... هستند به ارزیابی وضعیت ایثارگران پرداختند.

رییس دبیرخانه کمیسیون‌های پزشکی بنیاد با بیان اینکه نتایج بررسی‌های متخصصین کمیسیون پزشکی طی دو هفته آتی اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: جانبازان با آرامش و هماهنگی کامل معاینات لازم را انجام و مدارک پزشکی خود را ارائه دادند که باید توسط متخصصین مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

وی با اشاره به استقبال جانبازان از ارزیابی مجدد توسط کمیسیون‌های پزشکی بنیاد خاطرنشان کرد: کمیسیون‌های پزشکی بنیاد با توجه به تخصص خود با نهایت دقت و با رعایت ضوابط و مقررات درصدهای جانبازی را اعلام می‌کنند ولی امکان دارد در طول زمان با توجه به عوارض جدید و شدت آسیب‌ها و جمع‌آوری مدارک جدید، میزان درصد آسیب‌دیدگی تغییر پیدا کند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: