اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۶ - 20 January 2018
پلیس راهور خبر داد:
پلیس راهور نیروی انتظامی از بارش برف در 7 محور مواصلاتی کشور خبر داد و از شهروندان خواست قبل از حرکت در هر یک از محورهای کشور در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

بارش برف در 7 محور مواصلاتی کشور

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس راهور، در اکثر محورهای استان های زنجان و مرکزی، اصفهان ( محور های عسکران , داران و فریدونشهر)، چهارمحال و بختیاری ( محورهای شهرکرد- اصفهان و سامان - کوهرنگ و محدوده گردنه چری )، قزوین (محدوده گردنه آوج )،کردستان ( محور سنندج - مریوان و بانه)، کهگیلویه و بویراحمد ( محور های یاسوج - اصفهان و اقلید) و ارتفاعات محور کندوان بارش برف گزارش شده است.

همچنین در استان های خوزستان ( اکثر محور ها )، مرکزی (محور خمین -اراک)، گیلان (محور تالش)

و کهگیلویه و بویر احمد( محور گچساران) بارش باران گزارش شده است.

در استان های همدان (محدوده گردنه اسد آباد ) و کردستان (محور های سنندج -مریوان و بانه) کولاک و یخ زدگی و تردد با زنجیر چرخ گزارش شده است.

ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (از حصارک تا پل فردیس ) و باند جنوبی آزادراه کرج - تهران (از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیمه سنگین است.

سایرمحورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: