اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۳۰ دی ۱۳۹۶ - 20 January 2018
شرايط برقي در استان خوزستان طبيعي است و هيچ مشكلي در شبكه هاي برق اين استان وجود ندارد.

شبكه برق خوزستان در شرايط عادي است

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)؛ مسعود صادقي مديركل دفتر نظارت برتوزيع توانير با اشاره به بروز ريزگردها در استان خوزستان گفت: خوشبختانه با اقدامات پيشگيرانه اي كه از قبل انجام شده است، وضعيت در شبكه هاي برقي استان طبيعي است.

صادقي گفت: تاكنون هرگونه فالت (خاموشي ها زودگذر و مقطعي) در شبكه‌ها به خوبي مديريت شده است و هيچ گونه خاموشي گسترده اي در خوزستان را شاهد نبوديم.

بر پايه اين گزارش، محمود دشت بزرگ مديرعامل شركت برق منطقه اي خوزستان نيز در اين زمينه گفته است :با تمهيدات انديشيده شده در يك سال گذشته شبكه انتقال و فوق توزيع برق از پايداري بالايي برخوردار است و مشتركين نگران قطعي برق به خاطر پديده گرد و غبار نباشند .

غضنفري مديرعامل شركت توزيع نيروي برق خوزستان نيز  از شرايط عادي و بدون خاموشي دراستان خبر داد و گفت: با دستور استانداري، همه اداره هاي استان تعطيل شده است اما نيروهاي عملياتي شركت هاي توزيع در حال آماده باش هستند.

كريمي مديرعامل شركت توزيع نيروي برق اهواز نيز درهمين زمينه اظهارداشت: هيچ گونه خاموشي گسترد هاي ناشي از ريزگردها در اهواز و مناطق اطراف آن وجود ندارد.

براين اساس، تمام اكيپ هاي عملياتي شركت هاي توزيع نيروي برق استاني و برق منطقه اي در حال آماده باش هستند تا در صورت بروز هرگونه مشكلي، در كوتاه ترين زمان ممكن، اقدام به رفع آن نمايند.

خاطرنشان مي شود كه مشتركان مي توانند در صورت بروز هرگونه اشكالي در شبكه برق، با شماره 121 تماس بگيرند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: