اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۶ - 17 January 2018
وزیر دفاع:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رد ادعای انجام مذاکرات موشکی ایران گفت: هیچ مذاکره ای در گذشته درباره موضوعات موشکی انجام نشده است و بنا هم نداریم که داشته باشیم.

هیچ مذاکره ای درمورد موضوعات موشکی انجام نشده است

به گزارش عصرپرس، امیر سرتیپ امیر حاتمی روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره سخنان اخیر سخنگوی وزارت خارجه آلمان مبنی براین که قرار است ایران با کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس مذاکره موشکی کند، افزود: در گذشته درباره موضوعات موشکی ایران هیچ بحثی نداشتیم و بنا هم نداریم که داشته باشیم.

وی درمورد افزایش حقوق کارکنان نیروهای مسلح در سال آینده نیز اظهار داشت: تفاوتی میان نیروهای مسلح با کارکنان دولت نیست و همان پیشنهاد دولت در افزایش 10 درصد حقوق به مجلس مطرح است اما در مجلس حرف های دیگری مطرح شده است که منتظریم چه اتفاقی رخ می دهد.

وزیر دفاع در پاسخ به سوالی درباره اینکه صنعت دفاعی ایران امروز تا چه اندازه به داخل متکی است، اظهار داشت: امروز تمام اتکای صنعت دفاعی ایران به داخل است و اینکه می گویم تمامی اتکا، ممکن است در مواردی نیاز به بازار داشته باشیم ولی این بازار در دسترس است.

وی خاطر نشان کرد: آنچیزی که در دسترس نیست به لطف خدا و به برکت نگاه صحیحی که از ابتدا حاکم بوده، هر آنچه نیاز داریم و با توجه به شرایط، فرماندهان و مسئولان اعلام می کنند در یک زمان مناسب تهیه کنیم و در اختیار نیروهای مسلح برای بهره برداری قرار دهیم.

حاتمی همچنین درباره حادثه رخ داده برای ناوشکن دماوند در دریای خزر گفت: تیمی را برای ارزیابی خسارات وارده به ناوشکن دماوند فرستاده‌ایم؛ دو نفر از پرسنل دماوند در اثر این اتفاق مفقود شده اند که هنوز پیدا نشده‌اند.

 

منبع: ایرنا

 

نام:
ایمیل:
* نظر: