اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۲۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۶ - 10 January 2018
مونسان در حاشیه جلسه هیات دولت:
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تعطیلی زمستانی مدارس به توسعه گردشگری کمک می‌کند و ما با این طرح موافقیم و برای اجرای آن با سایر سازمان‌ها همراهی می‌کنیم.

تعطیلی زمستانی مدارس به توسعه گردشگری کشور کمک می‌کند

به گزارش عصرپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، علی اصغر مونسان در حاشیه جلسه هیئت دولت افزود: این طرح پیش از این هم مطرح شده بود، اما دستگاه‌ها با هم اختلاف داشتند، اما این بار، هم سازمان محیط زیست موافق است، هم آموزش و پرورش و ما هم در سازمان گردشگری بسیار موافق این طرح هستیم.

وی گفت: مناطق جنوبی کشور جاذبه‌های خوبی برای گردشگری در فصل زمستان هستند که اگر تعطیلات ۲۰ روزه تا یک ماهه مدارس اتفاق بیفتد به توسعه گردشگری در این مناطق کمک خوبی می‌کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی افزود: طرح جامع گردشگری هر استان را به زودی ابلاغ می‌کنیم تا بر اساس آن استان‌ها برای توسعه گردشگری برنامه‌ریزی کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
برادر محترم لطفا بدنبال اجرایی نمودن مفاد برنامه ششم توسعه بمنظور رونق صنعت گردشگری باشید تا بدینوسیله و با استفاده از ظرفیت های خدادادی کشور مشکل بیکاری جوانان مرتفع گردد.
چرا بایستی کشوری مثل ترکیه درآمدی معادل فروش نفت و گاز ما صرفا از صنعت گردشگری به جیب بزند در حالی که پتانسیل کشور ما برای کسب درآمد از گردشگری بمراتب بالاتر از ترکیه و خیلی از کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد.
مگر عربستان بیشتر از ما ذخایر نفتی ندارد چرا بن سلمان بشدت دنبال تقویت صنعت گردشگری این کشور است ،عربستان و اسرائیل و همپیمانان غربی آنها بدنبال تغییر در نقشه ژئوپلیتیک منطقه می باشند ایران نبایستی از برنامه شوم عربستان در توسعه صنعت گردشگری اش عقب بیافتد و صد البته می بایستی برخی از الزامات این صنعت را با توجه به گردشگری حلال بپذیریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: