اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۶ - 04 January 2018
امروز هم مردم برخی دیگر از شهرهای کشورمان در پاسخ به آشوبگران و حامیان آنها و در حمایت از باورهای دینی و انقلابی به صحنه آمدند.

پاسخ محکم مردم  مشهد به آشوب گران

به گزارش عصرپرس از مشهدمقدس، در این مراسم  که در مشهد از دقایقی پیش با تجمع گسترده مردم در میدان شهدای مشهد آغاز شده است قشرهای مردم  ولایی و همیشه در صحنه  آمده اند تا حمایت قاطع خود را از آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه اعلام و فتنه ساختارشکنان و بیگانگان را محکوم کنند.

این مردم آمده اند تا به دسیسه گران و توطئه گران علیه  نظام اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی اعلام کنند :در ایران اسلامی هیچ توطئه ای نمی تواند مسیر رشد و تعالی مردم را مسدود کند چراکه در این کشور تفکر سیاسی و اجتماعی اسلام ناب محمدی(ص) سایه افکنده است و مردم آن تا تشکیل حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم همواره تحت منویات نایب بر حقش آیت الله خامنه ای مد ظله العالی در دفاع از آرمانهای متعالی اسلامی راست قامت و استوار ایستاده اند و بر اندیشه خام دشمنان در ایجاد اخلال و اغتشاش در کشور خط بطلان می کشند .

 مردم آمده اند تا زیر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران برائت خود را از دشمنان انقلاب و اسلام فریاد کنند تا حرمت شکنان بدانند مردم ایران با توکل بر  قدرت لایزال "الله "نمی گذارند هیچ توطئه ای خون شهیدان  وطن را پایمال کند و امنیت را از این کشور از بین ببرد .

مراسم با شکوه راهپیمایی امروز در مشهد تا حرم رضوی برگزار می شود و در پایان حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری  در اجتماع بزرگ راهپیمایان در حرم رضوی سخنرانی می کند .

نام:
ایمیل:
* نظر: