اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۶ - 31 December 2017
رئیس شورای اسلامی شهر تهران
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وقایع روز گذشته در برخی از شهرهای کشور گفت: باید سعی کنیم ملتی واحد بمانیم و همبستگی ملی اصلی ترین عامل در برابر دخالت بیگانگان است.
همبستگی ملی مانع دخالت بیگانگان در کشور می شودبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از ایرنا، محسن هاشمی روز یکشنبه در سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: موضوع وقایع اخیر در جلسات هم اندیشی شورای شهر تهران مطرح و اعضا براین نکته تاکید کردند که باید برای مقابله با توطئه دشمنان، هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در موقعیت هوشیاری ملی قرار داریم، اظهار کرد: باید از ایجاد فضای هیجانی اجتناب کرده و با حفظ همبستگی و وحدت ملی، توطئه و ترفند دشمن برای آسیب رساندن به کشور را خنثی کنیم.

هاشمی با بیان اینکه نباید تحت تاثیر برخی دروغگویی ها در فضای مجازی قرار بگیریم، افزود: درست ترین و بحق ترین مطالبات نیز در اندک فریادهای قانون شکنان و تندروها محو خواهد شد. 

وی با بیان اینکه طرح اعتراض و بیان مطالبات حق قانونی مردم است، تصریح کرد: البته نحوه بیان انتقادات و مطالبات باید قانونمند باشد و از طرح این مسایل در یک فضای هیجانی پرهیز کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: استفاده از شیوه و ابزارهای کف خیابانی و غیرقانونی راهکار مناسبی برای طرح مطالبات قانونی و بیان انتقاد نیست. 

وی افزود: باید قبول کرد که متاسفانه فشار اقتصادی و تبعیض طبقاتی وجود دارد و پیگیری مطالبات باید به صورت مدنی و در چارچوب قانون مطرح و پیگیری شود.

براساس این گزارش، سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز به ریاست محسن هاشمی آغاز شده و قرار است شهردار تهران دراین جلسه گزارشی از وضعیت ستاد مدیریت بحران پایتخت و اقدامات انجام شده این ستاد در زلزله اخیر را ارائه کند.

گزارش خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص درآمدها و هزینه های شهرداری نیز از دیگر برنامه های جلسه امروز شورا است.

نام:
ایمیل:
* نظر: