اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۶ - 24 December 2017
رئیس پلیس موادمخدر استان سیستان و بلوچستان از کشف محموله سنگين یک تن و 777 کیلوگرمی مواد افيونی توسط جان برکفان نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

کشف محموله یک تن و 777 کیلوگرمی مواد افيونی درسیستان

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا نصیری گفت: یگان های عملیاتی پلیس موادمخدر استان سیستان و بلوچستان در اقدامي اطلاعاتي با ردزني هاي گسترده به سرنخ هايي از حمل محموله سنگین موادمخدر توسط سوداگران مرگ در منطقه "آشار" محور "مهرستان- سرباز" دست يافتند.

وی افزود: پس از تكميل تحقيقات پوششي و نامحسوس، یگان های عملياتی پليس مبارزه با موادمخدر مهرستان با نيابت قضائي به منطقه مورد نظر اعزام و در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، موفق به توقیف 3 دستگاه خودرو حامل مواد افيوني و دستگیری 5 قاچاقچی شدند.

سرهنگ نصیری در ادامه اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودروهای سوداگران، موفق به کشف یک تن و 623 کیلوگرم تریاک، 136 کیلوگرم مرفین، 18 کیلوگرم کراک ، یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه از قاچاقچیان شدند.

رئیس پلیس موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با هشدار به خانواده ها در خصوص معضلات و پيامدهاي موادمخدر، تصريح کرد: از شهروندان تقاضا مي کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبني بر نگهداري و خريد و فروش مواد مخدر را از طريق شماره تماس 110 به پليس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد با اخلال گران در کمترین زمان اقدام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: