اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - 12 December 2017
مدیرکل مدیریت بحران استاندار
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از اعزام 10 تیم امدادی به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: هشت تیم به صورت زمینی و دو تیم به صورت هوایی به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

اعزام ۱۰ تیم امدادی به مناطق زلزله زده کرمان

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی استانداری کرمان، حسین زاده مهرابی با اشاره به این که زلزله ای به بزرگی 2/6 ریشتر ساعت  12:13 ظهر امروز هجدک راور را لرزاند، افزود: طبق گزارشات واصله، تا کنون ترس و فرار از زلزله، 18مجروح داشته که 15 مجروح مربوط به شهر کرمان و 3 نفر مربوط به شهرستان راور است.

وی با بیان این که تمامی مصدومان به دلیل آسیب های غیر مستقیم ناشی از ترس و فرار دچار جراحت شده اند، ادامه داد: 12 نفر از مصدومین شهر کرمان به بیمارستان شهید باهنر و 3 نفر به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) این شهر مراجعه کرده اند، ضمن این که در منطقه راور نیز مصدومین شامل یک خانم باردار بود که در بیمارستان راور سرپایی درمان شد، یک بیمار قلبی در منطقه هروز که به چترود منتقل گردید و یک نفر نیز مراجعه شخصی به بیمارستان راور داشت.

لازم به ذکر است، براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، مدارس شیفت عصر شهر کرمان شامل نواحی یک و دو امروز سه شنبه مورخ 21/9/96 در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل می باشند.

به گزارش مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری و موقعیت 30.754 عرض شمالی و 57.315 طول شرقی ثبت شده است.

جمعه 2 هفته گذشته نیز زلزله ای با بزرگی 6.1 ریشتر هجدک کرمان لرزاند.

این زمین لرزه بیش از 300 پس لرزه داشته است.

هجدک در 80 کیلومتری مرکز شهر کرمان قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: