اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - 12 December 2017
طرح سراسری برپایی 30 کارگاه آموزشی با موضوع شیوه‌های مدیریت مصرف آب به منظور آماده‌سازی کودکان و نوجوان غرب و شمال غرب تهران برای نمایشگاه «آب=زندگی» و جشنواره فراگیری نخستین واژه اجرا شد.
برپایی نمایشگاه «آب=زندگی» و جشنواره فراگیری نخستین واژهبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، پونه‌سادات حسینی مدیر روابط عمومی آبفای منطقه3 با اعلام این خبر گفت: به دنبال برنامه‌ریزی برای برپایی جشنواره نخستین واژه (آب) ویژه دانش‌آموزان کلاس اولی مناطق 2 و 5و 6و 21 و22 زیر پوشش آبفای منطقه3، طی یک ماه گذشته تاکنون در 30 مدرسه ابتدایی برگزیده با بهره‌گیری از بازی، ساخت کاردستی و اجرای نقاشی و شعرخوانی کارگاه فراگیری روش‌های درست مصرف آب برگزار شد.

حسینی ادامه داد: افزون بر1500 اثر نقاشی در دو گروه سنی شش تا 9 سال و 10 تا 16 سال برای حضور در نمایشگاه آب=زندگی در قالب هشت عنوان و حدود 100 نقاشی و دست‌سازه با موضوع آب و اهمیت مصرف بهینه به روابط عمومی ارسال شده است.

وی افزود: پس از داوری آثار و دسته‌بندی آن‌ها برای نمایشگاه آب = زندگی و جشنواره نخستین واژه در دی‌ماه، آثار منتخب معرفی و جوایز ارزنده‌ای  به پدیدآوردنگان آنان اهدا می‌شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: