اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - 10 December 2017
امشب
مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت و همچنین کدرشته محل‌های جدید آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد.
پایان مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ۹۶
به گزارش عصرپرس به نقل از صداوسیما: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا صبح امروز ۴۹ هزار و ۲۰ داوطلب در این مرحله انتخاب رشته کرده اند.

حسین توکلی با بیان اینکه اصلاحات جدید و دفترچه راهنمای انتخاب رشته در سایت اینترنتی سازمان سنجش منتشر شده است، افزود: داوطلبان برای انتخاب رشته به سایت اینترنتی به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی گفت: داوطلبانی که در روز‌های گذشته انتخاب رشته کرده اند نیز می‌توانند تا پایان امشب برای ویرایش کدرشته محل‌های انتخاب اقدام کنند.

توکلی افزود:​ در این مرحله ۱۳ هزار و ۷۰۷ نفر در ۱۳۵۹ کدرشته محل پذیرش خواهند شد.

وی گفت: همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌هایی که پذیرش در آن‌ها براساس سوابق تحصیلی است نیز در این سایت اینترنتی منتشر شده است و نام نویسی و انتخاب این رشته‌ها نیز تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در دوره‌هایی که پذیرش در آن‌ها براساس سوابق تحصیلی است، حدود ۷ هزار و ۹۰ نفر پذیرش خواهند شد گفت: تا صبح امروز ۲ هزار و ۷۵۷ داوطلب در این دوره‌ها نام نویسی کرده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: