اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - 09 December 2017
در رزمایش مردم یاری محمد رسول الله(ص) انجام شد
در راستای برگزاری رزمایش مردم یاری محمد رسول الله(ص) در استان سیستان و بلوچستان، پزشکان نیروی هوایی ارتش تا کنون بیش از 4500 مراجعه کننده از مردم منطقه کهیر چابهار را معاینه کردند.
معاینه بیش از 4500 نفر توسط پزشکان نیروی هوایی ارتش
به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی ارتش: دکتر قربانعلی عقیقی مسئول طب رزم نيروی هوایی ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش مردم یاری محمد رسول الله(ص) ارتش، با اشاره به چهار روز حضور تیم‌های پزشکی و کادر درمانی نیروی هوایی ارتش در منطقه كهير چابهار، از معاینه بیش از 4500 نفر از مردم منطقه کهیر خبر داد.

عقیقی با بيان اينكه 14 رشته تخصصی در بيمارستان صحرايی نیروی هوایی ارتش وجود دارد، تصریح كرد: از روز نخست حدود 15 مورد آندوسكوپی در بيمارستان صحرایی انجام شده و ما در حال ارائه ديگر خدمات همچون راديولوژی به مردم اين منطقه هستيم.

وی ادامه داد: در این مدت با سرکشی به 5 روستای منطقه بیش از 400 راس از دام های این منطقه معاینه و 200 مکان از روستاهای کهیر نیز سم پاشی شده است.

مسئول طب رزمی نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه راهنمایی لازم در خصوص استراتژی استفاده از واکسیناسیون در جهت پیشگیری از بیماریها انجام شده گفت: تا کنون بیش از100 نفر ساعت کلاس آموزشی با موضوع پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان ودام و کلاسهای آموزشی با موضوع رعایت بهداشت آب وپیشگیری از بیماریهای منتقله از آب در روستاهای منطقه تشکیل شده است.    
 
عقیقی افزود: بیش از 800 بروشور پیشگیری از افسردگی، دیابت و بهداشت دست و همچنین دو هزار بسته بهداشت فردی و دهان و دندان به همراه هزار بسته کمک آموزشی در 7 روستا توزیع شده است.

وی ضمن برشمردن اهداف برگزاری اين رزمايش گفت: خدمت رسانی به مردم محروم اين منطقه و همچنين كسب آمادگی برای مقابله با شرایط بحرانی از جمله اهداف برگزاری رزمايش بزرگ محمد رسول الله(ص) است.

مسئول طب رزم نیروی هوایی ارتش در پایان گفت: این نیرو تا کنون13 طرح مردم‌یاری را در سراسر کشور اجرا کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: