اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - 03 December 2017
وزیر ارتباطات اعلام کرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خاش گفت: دولت افزون بر ۲۱۹ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های مخابراتی استان سیستان و بلوچستان در ۶ ماه گذشته هزینه کرده است.
بالغ بر ۲۱۹ میلیارد تومان هزینه برای اجرای پروژه های مخابراتی سیستانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، محمدجواد آذری جهرمی در سفر به شهرستان خاش در مراسم افتتاح طرح های مخابراتی و نشست مشترک علما و نخبگان و معتمدان و اعضای شورای اداری این شهرستان در ارتباط تلفنی با رئیس جمهور بیان کرد: ارائه اینترنت نسل ۳ و ۴ در شهرهای استان، ارائه اینترنت پهن باند ثابت، توسعه و به سازی زیرساختهای ارتباطی اپراتور همراه، مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای حوزه فا وا در پارک علم و فناوری و سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور'سیماک' از جمله طرح های راه اندازی شده به مناسبت سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت در سیستان و بلوچستان است.

وی نصب و راه اندازی ۲۱ دستگاه خودپرداز در دفاتر آی سی تی روستایی و امکان دسترسی پهن باند بر بستر فیبرنوری در شهرهای زاهدان، زابل، خاش، سراوان، نیکشهر و چابهار را از دیگر پروژه های ارتباطی نخستین سفر استانی هیات دولت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع علما، نخبگان و مسئولان خاش گفت: دولت با تمام توان خود را وقف خدمت کرده زیرا راحتی مردم مدنظر رئیس جمهوری و هیات دولت است.

نام:
ایمیل:
* نظر: