اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - 02 December 2017
محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رفع مشکل اسکان موقت زلزله زدگان غرب استان کرمانشاه، نیازمند توجه و اهتمام بیشتر مسئولان است.

حل مشکل زلزله‌زدگان نیازمند توجه بیشتر مسئولان است

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، محسن رضایی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه، اظهار داشت: مقرر شد بحث اسکان موقت زلزله زدگان تا پایان دی به انجام برسد و پس از آن تمام تلاش مسئولان، معطوف به اسکان دائم و ساخت واحدهای مسکونی برای زلزله زدگان خواهد شد.

وی هدف از بازدید خود از مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه را تهیه گزارش از روند خدمت رسانی به زلزله زدگان و ارائه آن به رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد.

رضایی، بیان کرد: با بازدیدی که از مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه صورت گرفت، مشکلات و کمبودهایی مشاهده شد که تلاش می شود با همت و یاری دولتمردان، این معضلات رفع و خدمات بهتری به زلزله زدگان ارائه شود.

وی بر لزوم توجه بیشتر دولت به بحث اشتغال و رونق کسب و کار در شهرستان مرزی قصرشیرین تاکید کرد و افزود: موضوع بسته شدن مرز پرویزخان، تهیه ساز و کارهای لازم برای ازسرگیری اعزام دوباره زائران به عتبات عالیات از طریق مرز خسروی و طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مرز خسروی با در اختیار داشتن بزرگترین پایانه مسافری خاورمیانه و نزدیکی به بغداد، بهترین مسیر جایگزین برای اعزام زائران به عتبات عالیات است.

رضایی، با بیان این که بحث ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد، اضافه کرد که باید از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده کرد.

وی مشارکت و همراهی اقشار مختلف مردم و دولت در کمک و یاری رساندن به زلزله زدگان غرب استان کرمانشاه را بی نظیر توصیف کرد و گفت: کمک و یاری رساندن به آسیب دیدگان ناشی از زلزله اخیر، امتحان و درسی بزرگی برای مسئولان خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: