اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - 26 November 2017
در پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات انجام شد
رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور گفت: ۱۵ محصول برگزیده در زمینه مدیران فناوری اطلاعات قدردانی شدند.
تجلیل از برگزیده گان فناوری اطلاعاتبه گزارش سرویس روزمره های عصرپرس، امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور در پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات افزود: در این همایش ۹۸ محصول در عرصه فناوری اطلاعات به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت ۱۵ محصول برگزیده شدند.

وی گفت: محصولی که ارائه شده در پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات در زمینه‌های مختلفی چون بانکداری الکترونیک، دولت الکترونیک و گردش الکترونیک بوده است و برای نخستین بار شاهد اهدای جایزه در موضوع حاکمیت داده‌ها در عرصه فناوری اطلاعات هستیم.

رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور با اشاره به قدردانی ۱۳ شرکت در پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات افزود: این شرکت‌های نوآور هر یک در سطوح مشخصی تحول آفرین هستند و هدف از تجلیل از شرکت‌های برتر در این عرصه ایجاد فضای رقابتی، پویایی و آگاهی رسانی از حوزه فناوری اطلاعات است.

شجاعان در ادامه با اشاره به رتبه بندی دانشگاه‌ها گفت: رتبه بندی دانشگاه‌ها با توجه به اینکه برخی از دانشگاه‌ها را به عنوان دانشگاه‌های برتر در سطح کشور با شاخص‌های مشخص تعیین می‌کند، می‌تواند این شاخص‌های اولیه آسیب‌های جدی در تولید علم دنیا ایجاد کند.

وی گفت: موضوع داده سازی، گزارش غیراستاندارد، حذف داده‌ها و شبیه سازی غیرواقعی موجب مخدوش شدن علم در ایران می‌شود و امروزه همه بر این نکته واقف هستند که این روش (رتبه بندی دانشگاه ها) نمی‌تواند اهداف مورد انتظار دانشگاه‌ها را مطرح سازد و ما می‌توانیم با فعال سازی فناوری اطلاعات، اعتماد سازی در نهاد‌های مختلف را به شکل روزآمد انجام دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: