اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - 26 November 2017
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست غیرعلنی با حضور رئیس کل بانک مرکزی گفت: در این نشست مقرر شد پرداختی تا سقف 200 میلیون تومان برای تمام سپرده‌گذاران کاسپین در دستور کار قرار گیرد.
پرداخت تا سقف 200 میلیون برای تمام سپرده‌گذاران کاسپینبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس  از خانه ملت، بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست غیرعلنی امروز (یکشنبه، 5 آذر) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه دو ساعته رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از وضع مؤسسات مالی و اعتباری به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلاتی که در نحوه پرداخت به مجموعه کاسپین وجود داشت با دقت بیشتری مد نظر قرار گرفت بنابراین بر اساس اقدامات مناسب در رأس سران سه قوه و خواست نظام و مسئولان باید هر چه سریع تر مشکلات موسسات مالی حل و فصل شود.

وی یادآور شد: پرداختی تا سقف 200 میلیون تومان برای تمام سپرده‌گذاران کاسپین در دستور کار قرار گرفته و مبلغ 3600 میلیارد تومان از طرف بانک مرکزی به این امر اختصاص یافته است؛ این رقم بیش از 98 درصد مجموعه سپرده گذاران است ضمن اینکه مسئولان درصدد هستند 2 درصد باقیمانده نیز پرداخت شود.

نعمتی ادامه داد: پرداختی سایر موسسات مالی نیز در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد بنابراین مجموعه پرداختی‌ها حدود 95 درصد است که 5 درصد باقیمانده نیز با تلاش سه قوه پرداخت خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: