اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - 25 November 2017
فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران مطرح کرد
فرمانده نیروی انتظامی از استقرار مأموران ناجا تا عادی شدن وضعیت در مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت : بیش از 70 درصد اماکن ناجا به واسطه زلزله در روستاها و شهرستان‌های استان کرمانشاه آسیب دیده، که امیدواریم به‌زودی بازسازی شود.

استقرار مأموران ناجا تا عادی شدن وضعیت در مناطق زلزله‌زده

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه پنجمین همایش سراسری رؤسای عقیدتی سیاسی فرماندهی استان‌ها، یگان‌های بلافصل، مراکز آموزش و مرزبانی استان‌ها در جمع خبرنگاران به حضور مأموران ناجا در امر کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: از دقایق اولیه که زلزله در استان کرمانشاه رخ داد، همکاران ما حضور داشتند.

وی افزود: به‌مرور با تقویت نیروی انسانی و امکانات، مأموران نیروی انتظامی حضور فعال‌تر داشته و توانستند نظم و امنیت را در مناطق زلزله‌زده برقرار کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام این مطلب که هیچ مشکل ناامنی در مناطق زلزله‌زده وجود ندارد، اعلام کرد: هم‌اکنون مأموران ناجا در مناطق زلزله‌زده حضور دارند و تا پایان مأموریت که عادی شدن مناطق است، برای استقرار نظم و امنیت در روستاها و شهرستان‌های زلزله‌زده خواهند ماند.

سردار اشتری در خصوص پاسگاه‌ها و کلانتری‌های مرتبط با ناجا که در زلزله اخیر آسیب دیده اند، گفت:‌تعدادی از پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و مراکز انتظامی به واسطه زلزله اخیر دچارآسیب شده‌اند؛ بخشی صد درصد و بخشی 40 تا 50 درصد، باید گفت که بیش از 70 درصد اماکن  ناجا به واسطه زلزله در روستاها و شهرستان‌های استان کرمانشاه آسیب دیده، که امیدواریم بزودی بازسازی شوند.

وی افزود: همکاران ما در چادرها هم حضور دارند و حتی در کنار ساختمان‌های کلانتری‌هایی که تخریب شده‌اند، مشغول به خدمت بوده و به مراجعات مردمی پاسخ می‌دهند و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

سردار اشتری در ادامه  به نقش عقیدتی سیاسی اشاره و بیان کرد : یکی از ارکان ناجا عقیدتی سیاسی است و بحمدالله رؤسای عقیدتی و سیاسی و روحانیون در کنار فرماندهان توانستند در تقویت بعد دینی و معنوی،  سازمان بزرگ ناجا را همراهی کنند و  همکاری خوبی بین فرماندهی و عقیدتی سیاسی  وجود دارد و گام‌های خوبی در مسیر  ارتقای اهداف برداشته شده است.

وی در پاسخ به این پرسش در خصوص نامه سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری و پیروزی بر داعش خاطر نشان کرد: بنده هم این پیروزی را به فرمانده معظم کل قوا، ملت شریف ایران، عراق، سوریه و همه آزادی‌خواهان تبریک عرض می‌کنم.

سردار اشتری گفت: جا دارد از رشادت،‌فداکاری و مجاهدت سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" تشکر کنم؛ چراکه واقعاً حضور میدانی ایشان باعث دلگرمی و پیشرفت رزمندگان شده بود؛ برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص وضعیت معیشتی کارکنان ناجا خاطرنشان کرد: امیدوارم در حدی که قانون مشخص کرده و پشتیبانی که صورت می‌گیرد، بتوانیم مسائل معیشتی را حل کنیم؛ گام‌های خوبی برداشته شده امیدواریم نتایج خوبی نیز داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: