اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - 21 November 2017
وزیر اطلاعات
وزیر اطلاعات، در نشست شورای اداری استان هرمزگان: همه وظیفه داریم در دستگاه های امنیتی و انتظامی، امنیت پایدار و باثبات را در بخش های مختلف برقرار و حفظ کنیم.

امنیت و سلامت اقتصادی رکن تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش عصرپرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی با بیان اینکه در مشی حکومتی موظف به اعمال روش دین و سیره ائمه اطهار (ع) و آیات قرآن هستیم اظهار داشت: در این صورت است که می توان از مشکلات مردم گره گشایی کرد.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: اختلاف بین مردم و مسئولان موجب زمین گیر شدن و از بین رفتن ابهت و صلابت می شود و از اینکه انسان ها و مجموعه هایی که باید خدمتگزار باشند انرژی و توان خود را صرف اختلاف می کنند دلگیر می شویم.

علوی ادامه داد: باید به مسئولیت به عنوان امانت نگریست و آن را در جهت اجرای عدالت و گره گشایی از مشکلات مردم به کار بست.

وی اختلاف را مایه هلاکت دانست و افزود: در شرایطی که امریکا، رژیم صهیونیستی و دشمنان منطقه ای به دنبال تخریب ایران هستند باید وحدت داشت چرا که ملت متحد، شکست ناپذیر می شود.

علوی شکر نعمت مسئولیت در حکومت اسلامی را خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: خدمات مسئولان نظام باید شامل همه مردم شود تا افرادی که دل در گرو نظام ندارند نیز از عدالت و برکت های نظام بهره مند شوند.

وی گفت: مسئولان باید دل های خود را سرشار از مهر و محبت مردم کنند و توجه به طبقات پایین جامعه را در رأس برنامه ها و فعالیت هایشان قرار دهند.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: از آنجا که مردم صاحب اصلی حکومت و انقلاب هستند، باید بدون منت و با نهایت دلسوزی به آنها خدمت کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: