اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - 20 November 2017
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور بررسی آخرین اقدامات انتظامی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه عصر روز گذشته وارد این استان شد.
حضور فرمانده ناجا در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه
به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در کمیسیون عملیات ناجا که با حضور فرماندهان میدانی در کرمانشاه برگزار شد گفت: کار ما در مناطق زلزله زده همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به تجربه حوادث مشابه و زمان بر بودن بازسازی شهر، ماموران ناجا باید همچنان در مناطق زلزله زده باقی بمانند و به خدمت رسانی به مردم عزیز این مناطق ادامه دهند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه بازسازی مناطق زلزله زده بزودی آغاز می شود خاطرنشان کرد: ما مرحله اول بحران را پشت سر گذاشته ایم و باید به فکر مراحل بعدی باشیم.

سردار اشتری گفت: ما قدردان زحمات همه همکارانمان هستیم و امیدواریم این تلاش ها مورد رضای خداوند قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور 10 هزار نیرو از ناجا در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: تکریم مردم زلزله زده همواره در دستور کار پلیس بوده و هست.

فرمانده ناجا بر همکاری و ارتباط نیروی انتظامی با دیگر دستگاه های عمل کننده تاکید کرد.

 گفتنی است،سردار اشتری به  منظور بررسی آخرین اقدامات انتظامی در مناطق زلزله زده عصر دیروز وارد کرمانشاه و امروز وارد سرپل ذهاب شد.

وی با حضور در قرارگاه عملیاتی فرماندهی و مدیریت بحران ناجا در سرپل ذهاب و گفت و گو با فرماندهان میدانی از نزدیک در جریان اقدامات انتظامی انجام شده در مناطق زلزله زده قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: