اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - 20 November 2017
رهبر انقلاب در جمع مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در جمع مردم سرپل ذهاب فرمودند: مسئولان به ویژه در برخی بخش‌ها در این حادثه خوش درخشیدند و کار و تلاش کردند، اما من به این حد از تلاش‌ها قانع نیستم، بنابراین مسئولان بخش‌های مختلف باید تلاش و مجاهدت خود را مضاعف کنند.
حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه
به گزارش عصرپرس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به منظورسخنرانی و دیدار با مردم زلزله زده استان کرمانشاه، امروز(دوشنبه) در شهرستان سرپل ذهاب حضور پیدا کردند.

رهبر انقلاب اسلامی ابتدا در شهر سر پل ذهاب از مناطق زلزله‌زده حضور یافتند و از برخی نقاط آسیب‌دیده بازدید کردند. ایشان سپس در جمع مردم سر پل ذهاب حاضر شدند و دقایقی در جمع اهالی داغدار و مصیبت‌زده‌ی این شهر سخنرانی کردند.

رهبر انقلاب در جمع مردم سرپل ذهاب: من با یکایک دلهای داغدار شما همدردم

رهبرانقلاب صبح امروز درجمع مردم سرپل ذهاب خاطرنشان کردند: من با یکایک دلهای داغدار شما همدردم؛ شماها مردانگی، استقامت و پهلوانی خودتان را در دوران جنگ تحمیلی نشان دادید، امروز هم نشان بدهید، این داغ و مصیبتی است که مردم ما در این منطقه حدود ۵۰۰ نفر از عزیزان خود را از دست دادند؛ اما ببینید که مردم ایران چطور همه، خودشان را مدیون کرمانشاه میدانند و هر کس به قدر وسع خودش کمک کرد.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای گفتند: انسان‌های بزرگ و دلاور در مقابل حوادث می‌ایستند و آن حوادث را مغلوب اراده خود می‌کنند، بنابراین اگرچه زلزله، بلا و مصیبت بزرگی است که با ویرانی، همه را داغدار و مصیبت‌زده می‌کند، اما همین زلزله بر اثر ایستادگی مردم و تلاش آنان برای تجدید حیات و آبادانی و عمران می‌تواند به یک نعمت تبدیل شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه می‌توان با ایستادگی در مقابل مشکلات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم ملت در مقابل بلایای طبیعی و تحمیلی ایستادگی کرد، افزودند: این حادثه، ملت ایران را به حرکت درآورد و مردم در همه نقاط کشور، با احساس اینکه دلشان در کرمانشاه است و به کرمانشاه مدیونند، به قدر وسع و توان خود به وظیفه کمک‌رسانی عمل کردند.

ایشان افزودند: مسئولان به ویژه در برخی بخش‌ها در این حادثه خوش درخشیدند و کار و تلاش کردند و در همان ساعات اول حادثه، ارتش در شهرها و سپاه در روستاها با حضور موثر، به یاری افرادِ زیرِ آوارمانده شتافتند، اما من به این حد از تلاش‌ها قانع نیستم، بنابراین مسئولان بخش‌های مختلف باید تلاش و مجاهدت خود را مضاعف کنند.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مردم را به تلاش برای آباد ساختن منطقه و رقم زدن روزگاری بهتر فراخواندند و خطاب به آنان گفتند: چشم امید را به نیرو، تلاش و قدرت خود معطوف کنید و با تکیه به غیرت خدادادی، زندگی شاد و باطراوتی بسازید.

رهبر معظم انقلاب در روستای زلزله‌زده کوئیک: من به مسئولین از ساعت اول روز دائماً سفارش کردم

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در جمع مردم روستای زلزله زده کوئیک فرمودند: ان‌شاءالله خدا بر دل‌های شما آرامش و صبر و سکینه‌ی خودش را نازل کند.

ایشان افزودند: مشکلات شما زیاد است؛ قبل از زلزله هم زیاد بوده، زلزله هم به این‌ها افزوده.

رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مردم گفتند: امیدواریم ان‌شاءالله این زلزله بهانه‌ای بشود برای اینکه مشکلات این روستا و روستا‌های پیرامون و منطقه‌ی کرمانشاه، تخفیف پیدا کند. ما این امید را داریم و امیدواریم ان‌شاءالله این کار بشود.

ایشان خاطرنشان کردند: من به مسئولین از ساعت اول روز دائماً سفارش کردم و کار‌های خوبی هم انجام گرفته؛ هم نیرو‌های مسلح هم غیر نیرو‌های مسلح کار‌های خوبی انجام دادند. باز هم سفارش می‌کنم و ان‌شاءالله امیدوارم که کار‌های بهتری انجام بگیرد و بخش مهمی از مشکلات شما ان‌شاءالله برطرف بشود.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای افزودند: از اینکه شما جوان‌های مؤمن و بانشاط و پرهیجان و پراحساس را در اینجا زیارت کردم خوشحالم.

خدا ان‌شاءالله همه‌تان را حفظ کند.



نام:
ایمیل:
* نظر: