اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - 15 November 2017
بخشدار ازگله
بخشدار ازگله گفت: اولویت نخست برای حادثه دیدگان این منطقه تأمین چادر و وسایل گرمایشی است که تعداد چادرهای توزیع شده در این منطقه (تا شب گذشته) کافی نیست.
تعداد چادرها در این منطقه کافی نیست
به گزارش عصرپرس؛ جادریان در ارتباط زنده با شبکه خبر افزود: مهمترین مشکل در ازگله که مرکز زلزله بود تأمین آب و برق بود که تأمین شد و اکنون مشکلی از لحاظ تأمین مواد غذایی و آب آشامیدنی ندارند بویژه که این روستا فاقد آب آشامیدنی است و این مشکل را حل کردیم.

وی گفت: اکنون مهمترین مشکل تأمین چادر برای اسکان اهالی در شب است که در این خصوص مشکل داریم و اعضای ستاد مدیریت بحران در تلاش هستند که تا امروز بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

جادریان افزود: اهالی تا آنجا که توانستند خودشان برای اسکان چادر تهیه کردند اما تعداد چادرهای توزیع شده در این منطقه کافی نیست و اولویت نخست ما اکنون چادر و وسایل گرمایشی است.

وی گفت:​ وضع اسکان نسبت به روز اول بهتر شده اما این روند باید سرعت بیشتری پیدا کند تا همه آسیب دیدگان تا شب اسکان پیدا کنند.

بخشدار ازگله درباره آواربرداری نیز افزود: از امروز این مرحله را شروع کردیم و مشکلی درخصوص زیر آوار مانده ها نداریم و از روز اول خارج کردن زیر آوار مانده ها انجام شد و اکنون آواربرداری برای پاکسازی سطح روستاها و شروع بازسازی صورت می گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: