اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - 14 November 2017
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی تأکید کرد
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در قالب اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه را توفیقی بی‌نظیر دانست و گفت: بررسی روند فعالیت‌های صندوق قرض‌الحسنه شاهد بیانگر شفافیت فرآیندها، رعایت قوانین و مقررات و تسریع در خدمات است.

فعالیت های صندوق قرض الحسنه شاهد بیانگر شفافیت خدمات است

به گزارش عصرپرس از بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در بازدید از دفتر مرکزی صندوق قرض‌الحسنه شاهد با بیان اینکه هدف از آفرینش کمال بوده و مصداق بارز کمال در جامعه دینی ما شهادت است، افزود: خدمت به خانواده محبوبین خداوند متعال توفیقی مهم و نتیجه الطاف الهی است و سعادت خدمت به جامعه ایثارگری با ترویج سنت دینی قرض‌الحسنه مضاعف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اعطای قرض‌الحسنه را نوعی ایثار دانست و گفت: طبق آیه شریفه ۲۴۵ سوره بقره خداوند متعال اجر حاصل از قرض‌الحسنه را مضاعف کرده و این مهم سود معنوی سرشاری را در پی دارد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز رضایت از فعالیت‌های صندوق قرض‌الحسنه شاهد گفت: بررسی روند فعالیت‌های صندوق قرض‌الحسنه شاهد بیانگر شفافیت فرآیندها و رعایت قوانین و مقررات است.

معاون رییس جمهوری با اشاره به ضرورت تکریم جامعه ایثارگری تأکید کرد: لازم است برای تعالی صندوق شاهد با فعالیت‌های مبتکرانه و خلاقانه سقف تسهیلات قرض الحسنه و دامنه خدمت رسانی به جامعه ایثارگری وسعت یابد.

وی افزود: همه اعضای صندوق شاهد به دنبال مشارکت در سنت حسنه حاصل از قرض الحسنه هستند و با رضایت قلبی در این مهم مشارکت دارند.

در ابتدای این مراسم، دکتر افشین سفاهن مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد فعالیت‌های صندوق را متمایز از دیگر مؤسسات مالی و بانکی دانست و گفت: ما در کنار ارائه خدمات به جامعه ایثارگری به دنبال ترویج سنت الهی قرض الحسنه نیز هستیم.

وی از رضایت ۹۸ درصدی اعضا از عملکرد صندوق مطابق نظرسنجی علمی انجام شده خبر داد و گفت: امروز صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان مجموعه‌ای تأثیرگذار در کنار بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام تلاش خود را برای توانمندسازی جامعه ایثارگری به کار بسته است.

سفاهن پرداخت تسهیلات در چارچوب مقررات در ۲۴ ساعت، حذف مرزهای جغرافیایی و اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی را از نقاط برجسته صندوق قرض الحسنه شاهد در سال‌های اخیر اعلام کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: