اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - 13 November 2017
با حضور رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو صبح امروز با حضور رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو گشایش یافتبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، شرکت‌ها و نمایندگان 23 کشور جهان جدیدترین تولیدات و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

در این نمایشگاه بیش از یک‌هزار و 80 شرکت داخلی و خارجی جدیدترین تجهیزات صنایع و خدمات مرتبط با حوزه قطعات و مجموعه های خودرو عرضه کردند و از این تعداد 570 شرکت داخلی و 510 شرکت خارجی هستند.

نمایندگان کشورهای ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند، آلمان، هلند، ایتالیا، دانمارک، بلژیک، لهستان، امارات متحده عربی، اتریش، استرالیا، اسپانیا، ژاپن، سوئد، فرانسه، انگلیس، آرژانتین، رمانی، برزیل و اندونزی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حضور دارند.

فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی معرفی دستاوردها و ظرفیت های داخلی توسعه صادرات و بازارهای جدید صادراتی نمایش آخرین دستاوردهای فنی و صنعتی این حوزه ارتباط تجاری جدید و انتقال دانش و تجهیزات موفق جهانی بر کشور و نیز کارآفرینی و اشتغال پایدار مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برگزاری 12 همایش و کارگاه علمی آموزشی و نیز از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه بین‌المللی است.

این نمایشگاه از امروز تا 25 آبان‌ماه در فضایی بیش از 35 هزار متر مربع و در 18 سالن نمایشگاهی در فضای باز هر روز از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقمندان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: