اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - 13 November 2017
مديرعامل آب و فاضلاب شهري کرمانشاه
مديرعامل آب و فاضلاب شهري کرمانشاه گفت: بدليل تأمين آب شرب شهرهاي سرپل ذهاب، قصرشيرين، هرسين و ثلاث باباجاني از سرآب هاي اين شهرها و کدورت آب اين سرآب ها، متأسفانه در حال حاضر آبرساني به اين شهرها عمدتاً به صورت سيار صورت مي گيرد.
آبرساني به 4 شهرستان استان به صورت سيار انجام مي شودبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، عليرضا تخت شاهي مديرعامل آب و فاضلاب شهري کرمانشاه در مورد آخرين وضعيت آب و فاضلاب استان ناشي از وقوع زلزله ديشب اظهار داشت: خوشبختانه در شهر کرمانشاه مشکل خاصي وجود ندارد اما در شهرستان هاي سرپل ذهاب، قصر شيرين، ثلاث باباجاني و گيلانغرب اين ميزان خسارت بيشتر بوده است.

وي افزود: متاسفانه با توجه به اينکه آب شرب شهر قصر شيرين و سرپل ذهاب از سرآب گرم سرپل تأمين مي شود، آب سراب دچار آلودگي و کدورت شده و اين امر باعث شده تا روند آبرساني به اين شهرها مختل شود و از طريق آب معدني و تنکرهاي آب سيار تأمين شود.

وي تصريح کرد: همچنين آب شهرهاي گيلانغرب و هرسين نيز از سرآب هاي موجود در اين شهرهاي تأمين مي شود، که متاسفانه بدليل زلزله آب اين سرآب ها نيز دچار کدورت شده و فعلاً قابل استفاده نيست و به اين شهرها نيز از طريق تانکرها آبرساني مي شود.

مديرعامل آب و فاضلاب شهري کرمانشاه گفت: آب ثلاث باباجاني نيز بدليل از مدار خارج شدن ايستگاه پمپاژ برق نيز با مشکل مواجه شده که بلافاصله يک ژنراتور به منطقه اعزام شده است که اميدواريم تا يکي دو ساعت ديگر با نصب ژنراتور شاهد وصل شدن آب شهر ثلاث باباجاني باشيم.

وي در پايان تأکيد کرد: اکيپ هاي زيادي به مناطق زلزله زده اعزام شده که اميدواريم  با رفع کدورت آب سرآب ها بتوانيم تا 48 ساعت آينده آب شهرهاي زلزله زده را دوباره وصل کنيم.


نام:
ایمیل:
* نظر: