اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - 12 November 2017
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند مسلح مواد مخدر و کشف یک تن و 500 کیلو مواد افیونی و دستگیری پنج قاچاقچی در یک درگیری مسلحانه خبر داد.

کشف 1500 کیلو مواد افیونی و دستگیری 5 قاچاقچی در جنوب شرق کشور

به گزارش عصرپرس، سردار محمد قنبری  در تشریح این خبر، اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو، قصد جابه جایی مواد مخدر از شهرستان سراوان و انتقال به استان های مرکزی کشور را دارد ، مطلع شدند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی ماموران، اعضای این باند در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی شدند و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: براین اساس، یگان های عملیاتی شهرستان سراوان شب گذشته چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را در محور های فرعی، شناسایی کردند و پس از ورود سوداگران مرگ به کمین پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف چهار دستگاه خودرو سبک حامل مواد مخدر، گفت: پنج قاچاقچی در این درگیری دستگیر و در بازرسی از خودروها، یک تن و 500 کیلو تریاک و دو قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و رصد مداوم باندهاي توزيع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد اين افراد سود جو به اهداف پليد خود دست يابند.

نام:
ایمیل:
* نظر: