اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - 07 November 2017
فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز در جمع خبرنگاران از انهدام 14باند سرقت ، قاچاق کالا و مواد مخدر در محدوده های مختلف شهر تهران و دستگیری 373 سارق خبر داد.
انهدام 14 باند سرقت ، قاچاق کالا ، مواد مخدر در پایتخت
به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس ، سردار حسین رحیمی،  در جمع خبرنگاران با اعلام نتایج چهارمین مرحله از طرح رعد با اشاره به کشف بیش از یک هزار مورد سرقت در محدوده کلانتری های شهر تهران گفت: در این طرح 14 باند شامل 11 باند سرقت  منازل، خودرو، مغازه، لوازم خودرو و اماکن خصوصی و سه باند قاچاق کالا از قبیل دارو و پارچه منهدم  و طی آن قریب به 200 دستگاه خودرو مسروقه ، 57 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و 35 دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده از متهمان قریب به 6 میلیارد تومان برآورد شده است، بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ نیز در طرح ها و عملیات های انجام شده موفق به کشف 307 کیلوگرم انواع مواد افیونی شده اند.

وی به شناسایی و انهدام سه باند بزرگ قاچاق کالا ، لوازم الکترونیکی و گوشی های تلفن همراه در این عملیات اشاره کرد و گفت: از محل اختفای متهم قاچاق کالا و ارز مقدار قابل توجهی البسه، دارو، پارچه، لوازم الکترونیکی، دستگاه های صنعتی، تبلت، ضبط و باند و ... کشف  که بر اساس برآورده های کارشناسان ارزش کالای مکشوفه  بیش از 45 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار رحیمی، در ادامه هدف از اجرای این طرح را نشان دادن توانمندی پلیس و افزایش احساس امنیت اجتماعی شهروندان بیان داشت و تصریح کرد: مرکز فوریت های پلیسی 110 پل ارتباطی شهروندان و پلیس است ؛ همه درخواست های امنیتی و انتظامی مطرح شده از سوی شهروندان در این سامانه ثبت و در کمترین زمان ممکن رسیدگی می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: